Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door claudiaB
#1297130
Zoals de meesten van jullie weten tobt Chico al 2 jaar met jeukklachten.
In deze periode erger, maar het hele jaar door jeuk, jeuk en nog eens jeuk.
Vele verschillende diersoorten geprobeerd maar nooit is hij echt jeukvrij geweest.
Allergietest wees niets uit, dus werd de diagnose atopische allergie in combinatie met een voedingsallergie gesteld.

Nu ben ik 1,5 week geleden met Black-dog begonnen (meer overgehaald) terwijl ik hier zeer septisch tegenover stond, maar het gaat goed!
Chico is zo goed als jeukvrij en dat op zo'n kort termijn. :D
om eerlijk te zijn, omdat de verandering zo snel gaat, ging ik bijna denken dat er stiekem prednison of zoiets in het voer zit.
Maar dat is onzin. Het schijnen de toegevoegde kruiden te zijn.
Ik ben niet iemand die in wondertjes geloofd, maar ik geniet bijzonder van een jeukvrije Chico!
Nu maar hopen dat het zo blijft!
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1297177
Wat een fijn gevoel moet dat zijn als je hondje niet meer zo'n last heeft!
maar vroeg me ook hetzelfde af: wat is black dog?
kon niets vinden op google.
Door 202Spots
#1297312
May Linn schreef: maar vroeg me ook hetzelfde af: wat is black dog?
kon niets vinden op google.
Dit denk ik?
"Verse veterinaire vleesvoeding"

Black-Dog is een uniek samengestelde complete onverhitte diepgevroren vleesvoeding voor honden

http://www.black-dog.nl

Fijn dat 't helpt!! ;)
Door claudiaB
#1297337
202Spots schreef: Dit denk ik?
"Verse veterinaire vleesvoeding"

Black-Dog is een uniek samengestelde complete onverhitte diepgevroren vleesvoeding voor honden

http://www.black-dog.nl

Fijn dat 't helpt!! ;)
klopt!

Ik had er ook nog nooit van gehoord.
Maar ze stonden met een stand op de open dag van het asiel.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1297579
Ziet er wel goed uit. Welke geef je?
In principe ben ik geen voorstander van altijd maar kruiden geven aan een gezonde hond. Maar in het geval van Chico zijn kruiden zeker op zijn plaats.
Door claudiaB
#1297587
Hitam schreef: Ziet er wel goed uit. Welke geef je?
In principe ben ik geen voorstander van altijd maar kruiden geven aan een gezonde hond. Maar in het geval van Chico zijn kruiden zeker op zijn plaats.
Chico krijgt de Booster, het advies is omdat ongeveer 2-4 weken te geven en dan overstappen naar een andere soort.
Ik kreeg ook het advies om schusselers zouten te geven.
Ik hou dat nog even in gedachten omdat hij nu nog coenzyme compositum krijgt op advies van Hella.
Fijn om te horen dat jij het positief ziet.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door