Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Elise
#1295830
Tja ik kan het niet anders omschrijven dan dat Suzy een schrale doos heeft. Ze heeft zo'n lekker puppenbuikje, dat wanneer ze ligt dubbel vouwt, dus een plooi heeft. Daartussen bij haar doos is het een beetje schraal geworden. Ik denk dat het komt omdat ze nu steeds in het water ligt en het dus nat blijft daartussen. Ik heb er zinkzalf opgedaan om uit te drogen, maar ze likt het er nu direct vanaf. En met dit warme weer wordt het er niet echt beter op. Nog andere tips voor wat ik erop kan smeren? Honingzalf is te lekker, dat moet er direct vanaf worden gewassen ::)
Door Lizzy
#1295868
Nynke F schreef: misschien Propolis ?  Dat is in elk geval niet lekker  ::) ::)
Ik vind het een goed idee. Het werkt super genezend en is echt goor om te ruiken!
Door *Natasja*
#1295936
Om het te laten drogen na het zwemmen zou je ook nog niet-geparfumeerde talkpoeder kunnen proberen, wellicht dat dat minder uitnodigt tot eraf likken?
Gebruikersavatar
Door koekje
#1296145
om het uur haar daar afdrogen met een zachte (hand)doek? of zo'n hydrofiele zachte luier voor baby's.
of zeg ik nu iets raars?
Door Elise
#1296935
Nou, dat valt nog niet mee om daar aan te komen. 3 reformwinkels langs geweest, overal alleen maar capsules. Dus nu maar online bestelt en voorlopig dus even stug doorgaan met de zinkzalf.
Door inni
#1297053
Elise schreef: Nou, dat valt nog niet mee om daar aan te komen. 3 reformwinkels langs geweest, overal alleen maar capsules. Dus nu maar online bestelt en voorlopig dus even stug doorgaan met de zinkzalf.
Kijk eens of er geen imker of imkervereniging in je buurt is, zij kunnen je zeker helpen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door