Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Margreet2
#12947
???Wie kan mij iets vertellen over Kijken door de ogen van een hond.
Misschien kan ik zo mijn weggelopen hond terugvinden.
Maar... alleen SERIEUZE antwoorden graag. Jij wilt je hond ook terugvinden als zij is weggelopen.
Kimmetje
Door Eidos
#12950
Ik weet er niks van kimmetje, maar misschien kan iemand anders je hier meer over vertellen. Ik hoop het in ieder geval wel voor je want het is vreselijk als je hond weggelopen is ....

Heel veel sterkte en ik hoop echt dat je je hond terug krijgt.

Groetjes barbara
Door ine
#12951
Kimmetje, ook ik weet er niets van, maar vertel ons eens wat meer?
Om wat voor hond (ras) gaat het, reu of teef, hoe oud, waar weggelopen en hoe lang is hij al weg?
Laat je het ons weten?
Door oebaya
#12952
Kimmetje,
Ga er vanuit dat dit een serieuze vraag is en je je weggelopen hond heel erg mist. Nu weet je, kijken door zijn ogen helpt niet. Je moet ruiken door zijn neus en dat kunnen wij helaas never nooit door de bouw van onze neus.
Weet niet hoe en waar je je hond kwijtraakte, maar het beste is toch om in de omgeving van die plek te komen zoeken. Een hond keert in principe altijd terug naar de plaats waar hij het laatst bij je was. Natuurlijk gaat dat slijten als het lang duurt en hij ziet je daar dan niet.
Sterkte meisje.
Door jill
#12957
Hoi Jill,
Nee, ik bedoel dus dat je in de hond kunt 'zitten' en dan door de ogen van de hond kunt kijken om te zien wat zij ziet. Snap je wat ik bedoel?
Kimmetje
Hoi Kimmetje
Ik bedoelde hetzelfde. Middels je intuitie kun je je afstemmen op je hond en kan zij laten 'zien' waar zij zich bevind.
Zo'n beetje wat chooky hierboven aangaf.
Is het niet wat je bedoelt dan hoor ik het wel.
Groetje Jill
Door Margreet2
#12958
Hallo allemaal,

Dit is de laatste keer dat er een berichtje van mij komt. Ik ben inmiddels met iemand in contact gekomen die communiceert met dieren. Helaas is mijn hond nog niet gevonden.
Iedereen die op mijn vraag heeft gereageerd bedank ik hartelijk. Ik blijf hopen dat ik mijn meisje zal terugvinden.
Kimmetje
Door jeanne
#12960
Wat is het voor een hond dan? Hoe heet hij? En waar ben je hem uit het oog verloren?
Hoe meer mensen het weten, hoe meer kans er is dat iemand hem ziet toch?
Ik hoop dat je je hond snel weer terugvind, succes! :-*
Door sylvia
#12961
correct me if i'm wrong ,maar ging het niet over andermans hond van het ras engelse basset en een reu??????
Laatst gewijzigd door sylvia op za 11 okt 2003, 19:47, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door