Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Lia*
#129509
Hoi
Ach, mijn Unique-ske moet morgen een kies laten trekken. Hij zit al los en het tandvlees gaat ontsteken dus morgen moet ik ze om 9.00 uur brengen en dan.......t'is niet anders........moet ze onder narcose.Ik heb wel gevraagd of ze een roesje willen geven,maar of dat kan ???? De wortels moeten er natuurlijk ook uit.Ik vind narcose niet prettig,maar plaatselijk kan ook niet.Dat doen ze niet.Om 15.00 uur mag ik ze dan weer ophalen. Het is (maar) een kies,maar van die narcose word ik niet gelukkig. :( :(
Door Lizzy
#129625
He balen.... Ja, Whoofer is daar ook een keer voor onder narcose gemoeten. Maar wel een hele lichte/korte narcose hoor! Ze werd weer heel snel bij gebracht. Maar goed, tis altijd balen al je hond onder narcose moet.... sterkte met hem!
Door Truus
#129632
Hoi Lia, sterkte met Unique morgen. Timo is daar ook een keer voor onder narcose geweest, hij heeft er gelukkig weinig van gemerkt maar toch is het rot en spannend he.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#129633
Lizzy schreef: He balen.... Ja, Whoofer is daar ook een keer voor onder narcose gemoeten. Maar wel een hele lichte/korte narcose hoor! Ze werd weer heel snel bij gebracht. Maar goed, tis altijd balen al je hond onder narcose moet.... sterkte met hem!


Dank je Lizzy Ik zie echt tegen die narcose op. Oh en die hem ;D ;D is een haar :D
Door Ysa
#129635
Morgen gaan we aan je denken en Unique ;
je krijgt van een dochter een dikke knuffel

Groetjes Ysa en Yvonne :'(
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#129639
Truus schreef: Hoi Lia, sterkte met Unique morgen. Timo is daar ook een keer voor onder narcose geweest, hij heeft er gelukkig weinig van gemerkt maar toch is het rot en spannend he.

Ja Truus zeker spannend.Ik had vanmiddag om 15.00 uur een afspraak en dacht dat ze het gelijk zouden doen,maar nee hoor,morgen ochtend nuchter komen.Ook heeft ze voor de ontsteking stomorgyl,kuurtje van 10 dagen.Ze schijnen heeeeel bitter te zijn,dus heel inslikken dan maar.Bij haar is dat geen probleem. ::)
Door Lizzy
#129641
Unique schreef:



Dank je Lizzy Ik zie echt tegen die narcose op. Oh en die hem ;D ;D is een haar :D
Oeps! Sorry! Ik zag in mijn ooghoek "hem" staan maar je had het daar over de kies ;D. Sterkte met HAAR dus! Enne, je zou Recovetsem van VSM of Hypericum D6 kunnen geven na de operatie. Dat helpt ook tegen de pijn van het trekken van de kies!

Groetjes, Lizzy
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#129644
Ysa schreef: Morgen gaan we aan je denken en Unique ;
je krijgt van een dochter een dikke knuffel

Groetjes Ysa en Yvonne :'(

Ik heb de knuffel van Ysa aan haar moeder gegeven hoor Yvonne en namens Unique bedankt. :D
Door Truus
#129645
Lia ik weet precies wat je voel :(. De hond doet gewoon z'n normale dingen en jij denkt...Oooo morgen ben je de klos. Zo vervelend he.
Mag je er morgen bij zijn als ze HEM ;) onder narcose brengen?
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#129652
Truus schreef: Lia ik weet precies wat je voel :(. De hond doet gewoon z'n normale dingen en jij denkt...Oooo morgen ben je de klos. Zo vervelend he.
Mag je er morgen bij zijn als ze HEM ;) onder narcose brengen?

Ja ze is natuurlijk helemaal niet ziek of zoiets en morgen ligt ze ineens plat op de tafel. :'(

Nee Truus Tussen 9.00 en 9.15 brengen en om 15.00 uur ophalen.Om 14.00 uur mag ik bellen hoe het is gegaan en hoe het met HAAR is.Ze mag pas weg als ze goed bij kennis is. ::)
Laatst gewijzigd door *Lia* op di 20 jul 2004, 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
#129666
Ja dat hadden wij toen ook maar achteraf bleek dat Timo er echt last van heeft gehad. Dat merkten we met het eten en ook de stank uit zijn bekkie. De kies was helemaal gespleten.
Het is me wat met die hondjes he..ze moeten niks mankeren Bah :-\
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#129747
Zij heeft niet gestonken,ik zag het ineens,ze lag op haar rug en dan "moet" ik over haar buik aaien en ineens zag ik die kies.Hij zit al los dus dat zal het probleem niet zijn,maar die wortels.Dat zal best peuteren worden.Zo 'n groot bekkie heeft ze nou ook weer niet. :(
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#129971
Dank je Tieneke.Ach de arme ziel. ze ligt nu zo lekker te pitten,ze moest eens weten wat haar morgen te wachten staat. Een zeer bekkie.Maar ik ben er toch liever op tijd bij dan dat het zo erg wordt dat er meer kiezen uit moeten en het tandvlees helemaal gaat ontsteken.Maar het blijft een vervelend iets,narcose.Was het maar vast morgen middag 15.00 uur,dat ik ze weet veilig thuis heb. ::) ::)
Laatst gewijzigd door *Lia* op di 20 jul 2004, 23:49, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door