Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door charmed
#1294750
Hoi Allemaal,

Ik ben benieuwd wat jullie (voor degenen die het gebruiken) betalen voor Fortekor of Benakor.

Ik heb 2 weken terug omdat mijn da op vakantie was, Fortekor moeten halen, Benakor hadden ze niet. En ik moest daar inclusief BTW 26,17 voor betalen (2 stripjes van 14 tabletten)
Normaal betaal ik voor de Benakor (die toch goedkoper moet zijn, omdat het een replica van de fortekor betreft) ex btw 27,36.. ??
#1294757
Billy nam voorheen ook fortekor en betaalde ik iets van 26 euro nog wat voor .
Hij krijgt sinds een tijdje nu benakor en daar betaal ik 19 euro en een paar cent voor.
Voor twee strips á 14 tabletjes
Scheelt toch een stukkie ;)
Door charmed
#1294812
Voor 2 stripjes Benakor betaal ik dus 29 euro (incl btw) :( En dat is nogal wat als ik 4 1/2 strip in de maand nodig ben :(
Sweet Dutchess schreef: Billy nam voorheen ook fortekor en betaalde ik iets van 26 euro nog wat voor .
Hij krijgt sinds een tijdje nu benakor en daar betaal ik 19 euro en een paar cent voor.
Voor twee strips á 14 tabletjes
Scheelt toch een stukkie ;)
#1294826
charmed schreef: Voor 2 stripjes Benakor betaal ik dus 29 euro (incl btw) :( En dat is nogal wat als ik 4 1/2 strip in de maand nodig ben :(
Die prijs betaalde ik ongeveer voorheen voor de fortekor . ???
Vind dat je erg veel moet betalen voor de benakor dan, misschien dat je eens bij een andere da kunt informeren naar de prijs.
Door charmed
#1294830
Niet elke da heeft benakor. Dus dan zou ik eerst uit moeten zoeken wie benakor heeft, dan moet ik al mijn honden daar laten zien voor de benakor :( Want anders krijg ik het niet mee.
Sweet Dutchess schreef: Die prijs betaalde ik ongeveer voorheen voor de fortekor . ???
Vind dat je erg veel moet betalen voor de benakor dan, misschien dat je eens bij een andere da kunt informeren naar de prijs.
#1294849
charmed schreef: Niet elke da heeft benakor. Dus dan zou ik eerst uit moeten zoeken wie benakor heeft, dan moet ik al mijn honden daar laten zien voor de benakor :( Want anders krijg ik het niet mee.
Waarschijnlijk berekend jou DA voor de benakor gewoon de fortekor prijs en steekt zo het voordeel in eigen zak?
Gooi het er gewoon eens op, als je voor een bezoekje gaat.
Benakor moet toch goedkoper zijn dan fortekor, het is zoals je zelf aan geeft een replica met dezelfde werking.
Wij mensen krijgen nu toch ook voortaan de goedkopere merken medicijnen ?

Mij scheelt het iedere keer in ieder geval 10 euro als ik twee strips ga halen
Door Djeena
#1294952
Omdat ik geen nota meer heb kan ik niet exact de prijs noemen. Ik koop op advies van de assistente altijd een doosje van 140 stuks fortekor omdat een blisterverpakking altijd goedkoper is. Heb de 1e keer gezien dat het nogal scheelt. Vraag er eens naar bij de dierenarts.
Door charmed
#1295026
Dat dacht ik dus ook, zal het eens in de groep gooien. Of ik ga naar de andere kliniek, waar de fortekor al goedkoper is en ga daar eens overleggen wat ze kunnen doen met de prijs.

Sweet Dutchess schreef: Benakor moet toch goedkoper zijn dan fortekor, het is zoals je zelf aan geeft een replica met dezelfde werking.
Wij mensen krijgen nu toch ook voortaan de goedkopere merken medicijnen ?

Mij scheelt het iedere keer in ieder geval 10 euro als ik twee strips ga halen
Door charmed
#1295027
Dat is een goed idee, zal het eens vragen. Want 4 1/2 strip per maand is wel veel (zeker als je 22,50 euro extra moet betalen p.m.)
djeena schreef: Omdat ik geen nota meer heb kan ik niet exact de prijs noemen. Ik koop op advies van de assistente altijd een doosje van 140 stuks fortekor omdat een blisterverpakking altijd goedkoper is. Heb de 1e keer gezien dat het nogal scheelt. Vraag er eens naar bij de dierenarts.
Door charmed
#1295193
Ik heb 4 honden die krijgen allemaal een halve (dan kom je op 2 tabletten per dag) Zo goedkoop wil ik ze ook wel ;)

Jasmijn85 schreef: Ik betaal 24 euro voor 56 fortekor tabletjes. Dat zijn 4 stripjes.
Mijn teckel hoeft er maar een halve van per dag, dus voor mij is het heel voordelig.
#1295319
Karel krijgt de Fortekor Smakelijk 5 mg, 1 per dag, en die kosten bijna 1 euro epr stuk als ik ze redelijk groot inkoop. De gewone is geloof ik iets goedkoper maar die vreet 'ie niet en bij een kat iets in de bek proppen is niet echt een feest, dus dan deze maar.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door