Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door chooky
#129104
Weet iemand of je een hond die homeopathische druppels krijgt ook een leemkuur kan geven? of werken de homeopathische druppels dan minder of niet meer?
Gebruikersavatar
Door Hitam
#129109
Volgens mij worden de meeste homeopathische middelen al via de mond en slokdarmslijmvliezen opgenomen. Dus het zou geen kwaad moeten kunnen.
Door Anna Penta
#129137
He dat zat ik me ook al een paar dagen af te vragen. Ik geef leem plus zilverwater. Maar ik had al het vermoeden dat dat niet echt kwaad kon.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#129152
Anna Penta schreef: He dat zat ik me ook al een paar dagen af te vragen. Ik geef leem plus zilverwater. Maar ik had al het vermoeden dat dat niet echt kwaad kon.
Nou kun je zilverwater ook niet bepaald onder de homeopatische middelen scharen ::)
Door Lizzy
#129289
Anna, Angelique,

Het begint mij erg te irriteren dat het hele forum kan meegenieten van het feit dat jullie twee elkaar niet liggen. Ik vraag jullie om elkaar met rust te laten en dus ook op te houden met het uitdelen van steken onder water of het buiten Barfplaats om met elkaar uit te vechten. In ieder geval niet meer hier.
Laatst gewijzigd door Lizzy op di 20 jul 2004, 10:03, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door