Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door lindaw
#1291749
Fellow is nu ruim 7 maanden en heeft echt last van wagenziekte.
Het lijkt wel of het alleen maar erger word ipv beter.
Hij moet echt iedere keer braken, vaak zelfs meerdere keren, in de auto en vaak poept hij er ook nog bij.
Terwijl hij dan net is uitgelaten voor dat we weggaan en dus al gepoept heeft.

Wij hebben cocculus gegeven maar zie totaal geen verbetering.
Heeft er iemand nog andere ideen?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1291764
hier met vince ook gehad...
langzaam weer opgaan bouwen, bij het begin..
dus stilstaande auto, eventjes erin snoepje geven en er weer uit...
dat een paar keer doen, na een week of wat-in de auto met de deur dicht, dan weer na een week ofzo, in de auto,deur dicht, motor starten net zolang uitbouwen totdat ie zover is dat ie niet wagenziek meer is..
Ook een klein beetje eten geven wil weleens helpen...
vince kreeg overigens er ook iets voor maar weet niet meer wat, was gebrouwen door een homeopaath..
Door lindaw
#1291771
vanaalst schreef: hier met vince ook gehad...
langzaam weer opgaan bouwen, bij het begin..
dus stilstaande auto, eventjes erin snoepje geven en er weer uit...
dat een paar keer doen, na een week of wat-in de auto met de deur dicht, dan weer na een week ofzo, in de auto,deur dicht, motor starten net zolang uitbouwen totdat ie zover is dat ie niet wagenziek meer is..
Ook een klein beetje eten geven wil weleens helpen...
vince kreeg overigens er ook iets voor maar weet niet meer wat, was gebrouwen door een homeopaath..
Maar hij wil echt geen snoepje ofzo in de auto. En ook kan ik geen spelletje met hem starten.
Wel of geen eten voor dat we in de auto gaan maakt ook geen verschil.
Nou ja alleen dat er bij geen eten veel gal uitkomt ipv zijn eten.....
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1291777
dan geef je geen snoepje, als ik het zo hoor heeft je hond angst voor auto rijden...
echt vanaf het begin weer heel rustig op gaan bouwen..
en als ie zover is, dan de eerste keren ergens heen rijden waar het heel leuk voor je hond is!
Vince van mij begon al te kwijlen en te schuimbekken zodra die dacht dat we richting auto liepen, we waren de straat nog niet uit of hij had al geplast, de volgende bocht had ie gespuugt en daarna poepte die, een ramp was het maar nu................is hij dol op autorijden!!!!
als het al zo lang duurt als bij jouw hond zal het moeilijker te doorbreken zijn, maar zou het toch rustig aan weer opnieuw gaan proberen..
misschien is er iets homeopatische om je hond wat rustig te krijgen..
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#1291945
Bij Tika heeft Travelin van VSM heel goed gewerkt.
Gewoon bij de drogist te koop.
Ruim een uur van te voren gaf ik een tabletje en vlak voor de tijd nog één.
Daarmee heb ik doorbroken dat ze de auto associeerde met misselijkheid en nu is de auto zelfs leuk!
Door Jasmijn85
#1292437
Onze hond heeft hier ook erg last van en we krijgen hem er ook niet vanaf.

Mijn ouders zijn vorige week met hem op vakantie gegaan en hebben op aanraden van de dierenarts rescue spray van Bach gekocht. Daar zitten allemaal kruiden in...!

Hoop dat je er iets aan hebt..
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door