Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door bloemetje
#1292077
Een half uurtje geleden keek ik Danny aan en ik zie dat zijn bekkie helemaal vurig rood is. Ook op zijn pootjes ziet het helemaal rood!

Misschien komen we nu dus een stappie verder.. http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 91.30.html
Want gisteren heb ik dat niet gezien. Gisteravond ben ik op de hondenschool geweest met hem, daar heeft ie een paar frolicjes gehad. Vanmorgen zijn we ook in de polder geweest (pollen..).

Dus het zou wel 1 van die dingen moeten zijn. Zijn jullie dat met me eens?
Door Lizzy
#1292140
Ja, ik ben met je eens dat het heel aannemelijk is dat het of de Frolic of de pollen is. Ik zou ook eerst voor een eliminatie dieet gaan. Wel rauw/vers natuurlijk.
Door bloemetje
#1292153
Lizzy schreef: Wel rauw/vers natuurlijk.
Dat spreekt voor zich  :biggrin2:

Eigenlijk wilde ik eens iets proberen. De plekjes worden nu alweer roze.
Ik ga vandaag niet meer naar de polder (toch te warm). Dan wil ik eens zien of hij het morgen dan weer heeft als ik morgenochtend wel weer naar de polder ga.
Laatst gewijzigd door bloemetje op do 25 jun 2009, 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Eef+Stippels
#1292164
bloemetje schreef:
Dan wil ik eens zien of hij het morgen dan weer heeft als ik morgenochtend wel weer naar de polder ga.
En als dat zo is zou ik puur pollen gaan geven.
Door bloemetje
#1292892
Vanmorgen na een rondje polder was Danny zijn gezicht gewoon normaal. Dus niet weer vurig rood. Helaas.. We gaan door naar het eliminatiedieet.
Door bloemetje
#1292924
Nynke F schreef: in Frolicjes zit toch heel veel graan ? En kleurstoffen e.d. ?  Krijgt hij die wel vaker ?
Wat zit er niet in kun je beter vragen  ::)  :-X

Ik gebruik ze alleen op de hondenschool. Hij loopt daar 10x harder voor.. Bovendien kwat ie ze niet uit in tegenstelling tot gedroogde kipfilet  >:(.
Leuk is dat hoor.. Sta je dan met je goeie gedrag  ::)
Door bloemetje
#1300747
Danny is zaterdag gestart met zijn dieet. Helaas wel weer vlooien gevonden bij meneer... Ondanks de practic  :-\. De rest van de dieren hebben ze niet. De katten niet en Guus ook niet. Alleen Danny. Dus we gaan maar op zijn ouderwets weer elke avond vlooienvangen.. Ik begrijp echt niet waar die krengen vandaan komen...

Hoelang moet het duren voordat je resultaat ziet van zo'n dieet?
Door Nynke
#1301364
bloemetje schreef: Danny is zaterdag gestart met zijn dieet. Helaas wel weer vlooien gevonden bij meneer... Ondanks de practic  :-\. De rest van de dieren hebben ze niet. De katten niet en Guus ook niet. Alleen Danny. Dus we gaan maar op zijn ouderwets weer elke avond vlooienvangen.. Ik begrijp echt niet waar die krengen vandaan komen...

Hoelang moet het duren voordat je resultaat ziet van zo'n dieet?
ik dacht toch wel 3-4 weken, meen ik gelezen te hebben  :-\ :-\ :-\  en pas na 6 weken mag je een soort gaan toevoegen  :-X ::)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door