Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door AstridZ
#1291627
Vanochtend onze kitten opgehaald
hij doet het super
is niet bang en lekker speels
slaapt lekker
en natuurlijk heeft hij de eerste carnibest gekregen met stukjes kipfilet erin die we zelf gesneden hebben
de stukjes kip heeft hij er als eerste uitgevist en hij vond de kip en ook de carnibest heeerlijk
we hebben er wat gekookt water overheen gedaan omdat we hem cold-turkey hebben overgezet

http://jolijnmv3.hyves.nl/fotos/625861595/0/o8G5/

en nog een fotootje van Vince aan zijn eerste carnibest
Afbeelding
#1292896
Hey Wendy, bedankt voor je reactie
bedoel je trouwens met de andere site BB?
Ik zie onder je naam Kiki* staan
Hij doet het idd super met de carnibest en ook de kipfilet gaat er als zoete koek in

we zijn nu wat aan het rondkijken voor de kleinere dingetjes waarmee we kunnen beginnen
tot nu toe zit de dichtsbijzijnde een half uurtje rijden van ons vandaan
Vandaag ff 2 kilo carnibest ophalen bij de dierenarts, dan kan hij voorlopig in ieder geval vooruit.

Ik vind het wel pannend om eraan te beginnen, is helemaal nieuw voor ons
maar als we er eenmaal aan gewend zijn zal het wel vanzelf gaan
#1293463
Yep thats me ;)
Kiki* was onze vorrige boxer. Op BB moest ik toen een naam verzinnen omda ter al tich Wendy's zijn daar. Pfff en ik had geen idee.... En op dat moment kwam Kiki naast me staan te kroelen en toe nheb ik er Kiki van gemaakt. nadat Kiki was overleden heb ik er Kiki* van gemaakt  *snap je het nog* :D

Ben zelf bij de doggy's en bij Misty (de poes) begonnen met kippennekjes.  En bij misty ook met eendagskuikens, daar doet ze zowat een moord voor. Als ze weet dat er weer eentje ligt te ontdooien dan vplgt ze me de hele dag als m'n schaduw. Ik kan zelfs het bakje waarin ik ze ontdooi niet pakken want dan is ze er als de kippen bij :D

Zelf haal ik os spullen bij Vleesch du Bois (alles op kip gebied zeg maar) en bestel vrij veel bij Herby....
#1295259
Wij willen ook bij Herby gaan bestellen
maar we weten eigenlijk nog niet wat we moeten bestellen
is een beginnersprobleempje
Ik denk dat we ook een extra vriezer aan moeten gaan schaffen hahahahah
Ik zal eens een topic openen voor een voorbeeldbestellijstje
#1295512
Ik zou beginnen met kwartels, kipkarkas (of kipnek) en konijnenkarkas. Dat viel het meeste in de smaak en is zacht bot. Parelhoen zou ook kunnen.
Met spiervlees kun je alles wel geven. De kittens hier vonden geit niet zo lekker, maar paard en wild wel. Dat is natuurlijk per kat verschillend.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door