Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door linda1985
#1289981
Ik las net op een ander forum dat de Kivo niet meer in plastic zakjes verpakt is maar voortaan in rollen, dat is natuurlijk een hele verbetering!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1290011
misschien, want ik hoorde dat de kosten weer hoger zijn geworden...
en het verpakkingsmateriaal zou me niet zo kunnen boeien, alleen of het goed spul is, of het nou in een zakje zit of in een rol...
Door Bosliefje
#1290109
Daar ben ik het HELEMAAL mee eens, liever goed en goedkoop dan fraai verpakt en duur!
Door lightning
#1290173
ik heb 3 weken geleden nog gehaald en zat nog gewoon in dezelfde zakken ???
Door Nyncke
#1290395
Die zakje waren prima!
Maar ik ga van de week halen...dus dan weet ik meer!
Door Suzanne
#1290445
Van andere orde.. ik hoorde het gerucht (het is idd een gerucht wat mij betreft) dat er bietenpulp in zou worden verwerkt maar ook dat er brokken doorgaan....

Ik voer op dit moment carnibest aan Guinnie en afwisseld cb en smuldier aan de jongens maar overweeg wel de overstp naar Kivo...

Ik moet "alleen nog even" de nieuwe vriezer ophalen die bij mijn pa staat.. isse gratis ;-) maar moeten we wel zelf "even" ophalen ;-)
Moet lukken hoor, daar niet van.... hoe sneller hoe liever eigenlijk; ik zal morgen meten ff ruimte maken in de schuur.. dan misschien volgend weekend...?
Het is een tafelmodelletje met 3,5 lade's... ik schat in dat er 40 rollen carnibest (of Kivo) inkunnen??

Groetjes,
Suzanne
Door Nyncke
#1290455
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het niet netjes vind om geruchten te verspreiden op deze manier.

Je weet niet of het waar is en hoogstwaarschijnlijk is het niet waar.
En als het niet waar is, er blijft altijd iets aan de naam van het vedrijf hangen.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1290712
rien is er eens bijgeweest toen ie aan het malen was, geen brokken komen er aan te pas!
bietenpulp doet ie er geloof ik nu ook niet meer in..
maar je mag/kan er zelfs bijzijn als ie de kvv maakt....geen verdere duistere geheimen..
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1290747
[quote="Nyncke"]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het niet netjes vind om geruchten te verspreiden op deze manier.

Je weet niet of het waar is en hoogstwaarschijnlijk is het niet waar.
En als het niet waar is, er blijft altijd iets aan de naam van het vedrijf hangen.
[/quote]

Ach, loopt wel los hoor, er zijn wel "woestere"  verhalen verteld en ze verkopen nog steeds als een tierelier.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1290751
[quote="Angelique"]
Ach, loopt wel los hoor, er zijn wel "woestere"  verhalen verteld en ze verkopen nog steeds als een tierelier.
[/quote]
;D ;D ;D
Door linda1985
#1290807
Ik heb wel is gekke dingen erin gezien soort staafjes, maar dat is maar een keer geweest. Ik hoop in ieder geval niet dat de 'roddel' waar is dat er brokken in zitten want daar zit vaak chemische troep in...
Door linda1985
#1290809
[quote="vanaalst"]
misschien, want ik hoorde dat de kosten weer hoger zijn geworden...
en het verpakkingsmateriaal zou me niet zo kunnen boeien, alleen of het goed spul is, of het nou in een zakje zit of in een rol...
[/quote]

Daar ben ik het zeker mee eens  :)
Door Nyncke
#1290823
[quote="Angelique"]
Ach, loopt wel los hoor, er zijn wel "woestere"  verhalen verteld en ze verkopen nog steeds als een tierelier.
[/quote]

Desondanks, vind ik persoonlijk het niet zo netjes om geruchten te vespreiden.
Door Suzanne
#1290914
[quote="Nyncke"]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het niet netjes vind om geruchten te verspreiden op deze manier.

Je weet niet of het waar is en hoogstwaarschijnlijk is het niet waar.
En als het niet waar is, er blijft altijd iets aan de naam van het vedrijf hangen.
[/quote]

excuseer je hebt waarschijnlijk gelijk ;-(

Mijn idee was meer, of iemand anders het ook gehoord heeft, vandaar dat ik ook expliciet schreef 'geruchten'. Want idd ik WEET het niet, maar zou het wel graag weten natuurlijk. Het werd mij verteld als "waarheid" maar omdat ik dat inmiddels wel ken heb ik het voorzichtiger geformuleerd dan dat. Het zou "gezien zijn" door.. nou ja, boeit eigenlijk niet ook. Grote kans dat het in de wereld is geholpen door een concurrent ;-(

Al met al misschien toch niet zo handig gekozen om het op deze manier te doen... Sorry voor meneer Kivo ;-(

Suzanne
Laatst gewijzigd door Suzanne op di 23 jun 2009, 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Door millyckk
#1291911
Cor, ( meneer Kivo) is erg open  over zijn product.   Je  kunt altijd bij hem  binnenstappen  en  kunt dus zelf zien wat hij gebruikt. De fokker van mijn hond is vaak in Veldhoven  ( onverwachts) op het bedrijf geweest terwijl hij aan het werk was en hij doet daar niet moeilijk of geheimzinnig over.

Wat die nieuwe verpakking betreft: hij vertelde mij een aantal maanden geleden dat zijn machines versleten waren en dat hij nieuwe moest aanschaffen maar dat de verpakking daardoor zou veranderen.
Laatst gewijzigd door millyckk op wo 24 jun 2009, 22:44, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door