Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door lightning
#1289488
mijn hond heeft de diarree. ze heeft het al een paar keer inhuis gedaan. het enige wat ik er nu nog in zie is slijm en donkerrood bloed. verder is ze niet ziek doet alles. gisteren heeft ze geen eten gehad en was meteen gestart met okugest. ze krijgt er gemiddeld wel een stuk of 6 tot 8 per dag. hoe lang moet ik dit aankijken? ze heeft geen koorts en krijgt altijd kivo te eten.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1289506
Als ze niet braakt gewoon eten geven en in de gaten houden dat ze niet uitdroogt. Dan kun je het rustig een paar dagen aankijken.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1289914
Bij een vermeend virusje/bacterie ging ik niet alleen op okugest vertrouwen, daar deed ik toch flink wat echinacea en probiotoca bij.
Door lightning
#1289924
probiotica krijgen ze ook sinds gisteren. de 2de hond is sinds vandaag aan de rees. maar sinds gisteren krijgen ze allemaal probiotica
Door pallas
#1290433
Lichtverteerbaar:  bijv. kippenekken en wat kleine stukken spiervlees.
Makkelijk verteerbaar botwerk of helemaal geen bot (dat ligt aan je hond)
kleine maaltijden verdeeld over de dag.

Evt wat bouilon geven als ze ook nog gaan spugen .
Verder gewoon uitzitten en openlijk niet te veel dweilwerk ;)
Door tt-tjes
#1290437
Kivo is vrij vet, misschien toch proberen met wat platgeslagen kippenekjes en wat kipfilet of mager rundvlees, al is het maar voor een paar dagen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door