Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door robbiekomvoor
#1288469
voordat ik een voorraad bibi in slaan zou ik graag wat ervaringen willen horen,
hoe bevalt het
is het grof of fijn gemalen?
is het net zo goed als de carnibest?
hoe is de ontlasing,veel of juist weinig.
wat ik begrepen heb zit er geen graan in bibi,of juist wel?
er zijn meer smaken,zoals lam,pens,kip en rund?
bibi is een stuk goedkoper.
alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#1288529
Ik heb ervaring met Bibi en was er altijd zeer tevreden over. Dat zegt overigens niets over de kwaliteit van Carnibest maar daar kan ik niets over zeggen verder.
Door Bosliefje
#1288844
Goedkoper? Ik zie op de prijslijst van Lupa dat Bibi 3 euro per kilo kost, ik koop CB (per 100 kg tenminste) voor minder!
Gebruikersavatar
Door Madera
#1289218
qua kwaliteit ontloopt het elkaar niet veel hoor. Luck van mij krijgt alleen geen Bibi meer, dan gaat ie aan zijn pootjes knagen tot ze rood zijn (en dan gaat ie het liefst nog verder... :s)
Door Mariska
#1289275
Ik geef al jaren Bibi en ben daar erg tevreden over. Ik geef voornamelijk de natuurmix en af en toe de kipmix. Honden hebben prima ontlasting. Ik haal het zelf in Hoogvliet en betaal 2,70 p/kg en ik neem elke keer een kg of 20 mee. Carnibest heb ik ook gevoerd maar 1 van mijn honden gaat ervan overgeven. De andere hond deed het er prima op.
Door Danny
#1289785
Hier ook bibi, ben zeer tevreden, bevalt me prima. Ook CB gevoert maar vond dat steeds duurder worden.
Door Elise
#1289973
Ik dacht nu ik er nog een vreetzakje bij heb, laat ik eens Bibi proberen, dat scheelt bij grootverbruik toch behoorlijk in prijs met carnibest. Voor mij was het één keer, niet meer. Phoebe en Lizzy poepten keien uit. Gillen dat ze deden, Phoebe haar hele achterkant kapot van het persen. En ze hadden er allebei veel meer van nodig, waardoor Bibi uiteindelijk weer net zo duur uit kwam als de Cb. Dus misschien eerst even uitproberen, wellicht doen jou honden het er wel goed op! Lizzy trok er eerst haar neus voor op, Suzy en Phoebe aten het wel direct met smaak op.
Door linda1985
#1295818
[quote="*marianne*"]
qua kwaliteit ontloopt het elkaar niet veel hoor. Luck van mij krijgt alleen geen Bibi meer, dan gaat ie aan zijn pootjes knagen tot ze rood zijn (en dan gaat ie het liefst nog verder... :s)
[/quote]

Hier precies hetzelfde, ik wijt het aan het kleine percentage tarwe/graan
Gebruikersavatar
Door Madera
#1295934
[quote="linda1985"]
Hier precies hetzelfde, ik wijt het aan het kleine percentage tarwe/graan
[/quote]
daar ligt het niet aan, als dat zo was zou ik Luck namelijk beter br*kken kunnen geven, maar dan knauwt ie zn poten helemaal open. Het lage percentage graan was juist de reden dat ik Bibi wilde geven.
Maar wat ik zo bij de Bibi dacht te zien (is alweer een jaar ofzo geleden hoor) is dat deze mais gebruikt in de natuurvoeding. Van Carnibest weet ik (bijna)zeker dat er rijst gebruikt wordt. 
Wat ook kan is dat het ligt aan dat Bibi visolie gebruikt. CB heeft dat niet.
veder kan het aan vanalles liggen, aan de mineralen die toegevoegd worden en ga zo maar door.
Door ~anna~
#1296465
ik begon balou vorig jaar bibi te geven alle smaken omdat hij niet alles meer weg kreeg met barf.
zijn ontlasting bleef herzelfde lekker stevig en weinig net als met barf.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door