Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door connie63
#1288188
eerst heeft ze dikke ogen dan een bobel op haar neus dan ligt hij open, bij de dieren arts geweest injectie gehad en depspul en ab kuur, nu begint haar neus eindelijk een beetje op te knappen er zittten korstjes op , ze loopt ook contenu met een kap op dat ze er niet bij kan

nu ondek ik net twee nieuwe plekken boven haar bijna genezen plekken weer twee flinke bobels , ik word er gek van ik weet niet meer wat ik moet doen, want die plekken zijn morgen of over morgen ook open, ik wil weer dat ze kan lopen normaal spellen vliegen rennen weet ik wat nog wat meer maar nu kan dat niet wie weet raad
Laatst gewijzigd door connie63 op di 23 jun 2009, 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Fido
#1288199
connie63 schreef: eerst heeft ze dikke ogen dan een bobel op haar neus dan ligt hij open, bij de dieren arts geweest injectie gehad en depspul en ab kuur, nu begint haar neus eindelijk een beetje op te knappen er zittten korstjes op , ze loopt ook contenu met een kap op dat ze er niet bij kan

nu ondek ik net twee nieuwe plekken boven haar bijna genezen plekken weer twee flinke bobels , ik word er gek van ik weet niet meer wat ik moet doen, want die plekken zijn morgen of over morgen ook open, ik wil weer dat ze kan lopen normaal spellen vliegen rennen weet ik wat nog wat meer maar nu kan dat niet wie weet raad
Toch maar even het gebit natrekken doormiddel van een röntgenfoto? zie mijn eerder antwoord in je vorige topic  ;)
Door connie63
#1288235
ik heb hier ff een foto ervan gemaakt, net boven die plekken zitten nu weer 2 nieuwe bultjes die ik denk morgen of overmorgen open gaan
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1288276
ziet er raar uit, is er al een keertje wat afgekrabt en nagekeken?
had toen wat met allergie te maken toch?
maar dit vindt ik er vreemd uitzien hoor...
Door K&D
#1288283
Zit ze met d'r neus ook in struiken enzo? Dikke ogen kan een allergische reactie zijn, en die neus ook, als je die ergens insteekt.
Door Decibels
#1288327
het ziet er een beetje etterig uit..misschien één of andere bacterie?
Door connie63
#1288353
nou dat gele wat je ziet is nog van de dermatol om dat het onstekingen tegen gaat en het droogt, en ze zit overal in met die neus van d'r
nu heeft ze dag en nacht een kap op maar ja daar word ik ook niet vrolijk van zeker als er dan ook nog is van die vervelende kantoorpikies hier
comentaar gaan leveren want anders schuurt ze het weer open in het gras en in huis met haar poot ik word er echt moedeloos van, dinsdag is haar favoriete dierenarts er weer dan ga ik er wel weer ff heen ik weet anders ook geen oplossing
Door Femke
#1288406
ik zou teruggaan naar de DA. Misschien is het idd wat Marijke zegt een bacterie, of misschien een auto-immuunziekte. Ik vind het er in ieder geval niet echt lekker uit zien  :-\ :-\
Door athos 1
#1288417
Misschien toch een allergische reactie op contact met een bepaalde plant of insect of zo? Is ze verder niet ziek of hangerig? Weet het ook niet hoor, probeer gewoon mee te denken. Zou iig. naar de eigen da gaan als die weer terug is.
Door connie63
#1288421
nee ze is gewoon vrolijk, en eet goed en drinkt goed, maar een arlergie'se reactie weet ik niet, want ze komt nu alleen kleine rondjes buiten
dan zou het van gras moeten komen , en ze krijg er dus nu twee verdikkingen boven bij is echt even een raadsel maar ik heb info gekregen van milik
en dat leg ik maar even voor bij de dierenarts
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1288616
Ik denk me suf wat mijn da toen zei....hij wist ook niet wat het was, ab hielp niet, homeopatische middeltjes gehad...eerst werd het erger...
Het is begonnen met bultjes op de neus, die blijkbaar jeukten, want hij ging met zijn neus overal overheen schuren (o.a. de kokosmat)...de bultjes gingen uiteindelijk open en dan kwam er vocht uit, geen pus (geloof ik), later kwamen er soort blaren op, alsof het een brandwond was.
We dachten misshien aan brandnetels of een Berenklauw, of distels.....maar hebben het nooit kunnen ontdekken.

Het is met veel smeren met Bioforce overgegaan en nooit meer terug gekomen, alhoewel die neus af en toe wel weer wat onrustiger leek soms.
Later hoorde ik van mensen over het Canine Herpesvirus, die zou zoiets kunnen veroorzaken.

Als mij meer te binnen schiet, zal ik het melden.

Wanhoop niet, het komt goed!!  ;)
Ik zou haar groene leem door het voer doen, echinaceaforce druppels geven of misschien nog beter zilverwater en het uitwendig behandelen met creme bioforce of echinacea force
Heel veel sterkte en beterschap!!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door