Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Gradje
#1285832
Sinds 3 weken ben ik wat aan het rondstruinen op Barfplaats. Vanalles opgezocht en gelezen. Vorige week ben ik lid geworden.Ik heb nl 3 hondjes waarvan er eentje huid en darmproblemen had. Na dure DA bezoeken en onderzoeken, vanalles geprobeerd wat betreft voeding (KVV) was de ontlasting in ieder geval weer in orde sinds een paar maanden, maar die vacht en huid wilde toch echt niet beter worden. Ben nu sinds 2 weken gaan Barfen in combinatie met Haaks Barf en zelf samenstellen. En het probleem van mijn hondje is opgelost  :D(tot nu toe). Geen jeuk, de haren komen terug en lekker in zijn vel. En dat alles dankzij Barfplaats. Echt ik (wij) zijn hier heel erg dankbaar voor. Ik denk dat een ieder wel weet wat voor rottijd het is als je hond zich telkens de poten open bijt :'( en niet weet waar hij zich moet ophouden van de jeuk. Achteraf vermoed ik dat mijn hond toch overgevoelig is voor graan en rijst.
Door Alba
#1287587
Zo, dat geeft lekker snel resultaat! Wat fijn voor zowel de hond als jullie zelf. En het kan alleen nog maar beter worden :).
Door mrloes
#1287661
Helemaal fijn ja, ik herken t maar al te goed en ben ook zo blij dat ik over ben gegaan op
KVV en Barf - ondanks de rare blikken in de ogen van vrienden, familie en collega's als ik
vertel wat Boef nu te eten krijgt.
Maar je ziet gewoon verschil en dat is helemaal super!!

succes, mrloes
Door petra-amsterdam
#1287823
[quote="Gradje"]
.Ik heb nl 3 hondjes waarvan er eentje huid en darmproblemen had. Na dure DA bezoeken en onderzoeken, vanalles geprobeerd wat betreft voeding (KVV) was de ontlasting in ieder geval weer in orde sinds een paar maanden, maar die vacht en huid wilde toch echt niet beter worden.
[/quote]

Alsof ik m,n eigen verhaal lees ;D Mijn Duitse Herder had zelfs een darmbloeding gehad (ontstekingen), was inmiddels vrijwel kaal (allergisch) en ik zowat blut van de onderzoeken etc.
Toen na ,n tip van Peet hier overgegaan op volledig vers , haren kwamen terug en ondanks de medicatie ivm zijn HD heeft hij nooit meer een darmprobleem gehad.
En na ,n paar maanden heb ik de rest ook maar van de brok afgehaald.....zo sneu anders he? 8).
Leuk dat jij dit nu ook ontdekt hebt! En hartstikke fijn voor je honden!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door