Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door brie
#1285716
hoe gaat het vandaag? ook hier een dikke  :bigarmhug:  dat kan je wel gebruiken denk ik...
wat een kopzorgen toch om die gekke poezebeesten...er zijn maar weinig mensen die dat begrijpen.
Door maddoc
#1285792
Moet helaas vandaag hele dag werken tot 17.00uur, was vanaf afgelopen vrijdag vrij geweest.
Vind het niet leuk dat ik haar nu alleen moet laten (is nog wel iemand thuis, maar ze is eigenlijk alleen op mij gericht en normaal vrij schuw/schrikachtig),
had haar wel mee kunnen nemen en dan tussendoor knuffen en dat zou ze heel fijn vinden, maar dan moet ze in de auto en de hele dag weer in de bench,
dus ik heb maar lekker thuis op bed laten liggen, waar ze nu het liefste is.

Tussendoor even naar huis gebeld en haar moeder is bij haar gaan liggen :)

Ze heeft de hele nacht heerlijk bij me gelegen en vanochtend eerst nog uitgebreide knuffelsessie voordat ik weg moest.

Verder was het gisteravond wat misselijheid betreft weer erger, voeren eind vd middag ging al moeizamer en 's avonds laat begon ze gelijk bij het eerste al te kokhalzen gevolgd door echt opgeven :'(
Dus ben er ook gelijk weer mee gestopt en heb haar vanochtend ook nergens mee gepest, alleen wel het prikje tegen de misselijkheid.

En kan me verder niet echt concentreren in afwachting van de uitslag.
Hoop dat ze er mee opschieten, weet iig al wel dat het bloed nu wel opgehaald is.

Ze is ook bij me geboren en waar ik bij was.
Door YaYa
#1285831
Wat zul jij onrustig op je werk zitten. Soms kom je er gewoon niet onderuit maar leuk is anders. Hopelijk weet je snel de uitslag want dan weet je ook wat je moet doen en waar je aan toe bent. Dat ze gisteren behoorlijk misselijk was en ook echt heeft overgegeven klinkt niet goed. Je hebt groot gelijk dat je haar daar niet verder mee gepest hebt. Je doet wat je kunt. Sterkte :bigarmhug:
Door verwonderd
#1286132
Hoe is het nu? vroeg ze voorzichtig  :-*
Door YaYa
#1286281
Lo schreef: Hoe is het nu? vroeg ze voorzichtig  :-*
En hier nog eentje die het eigenlijk niet durft te vragen.
Door maddoc
#1286379
dankjulliewel :-*

Chato is vanavond rustig ingeslapen.

De uitslag was eind van de middag bekend; de nierwaardes waren wel lager maar nog steeds veel te hoog.

Moeilijke en gelijk ook fijne was dat ze tot op het laatst vanavond nog zo "goed" was dat ze nog steeds bij aaien op het bed helemaal in extase was,
net als eerder; ronken, kopjes geven, op de kop staan en dan door op haar zij of rug zodat je daar kon aaien, melktreden en dan naar de andere katten kontakt vragen.

Een vriendin die er even was (om te proberen een goede kopstudie van haar te maken)
zei nog dat zij (als geen kattenmens) behalve het magere niet aan haar kon zien dat ze anders was dan de andere katten.

http://cid-44e7d4d7842549d8.skydrive.li ... %20061.JPG
http://cid-44e7d4d7842549d8.skydrive.li ... %20043.JPG
Laatst gewijzigd door maddoc op do 18 jun 2009, 02:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door YaYa
#1286515
Maddoc heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Je hebt hard voor en met haar gevochten en de oneerlijke strijd verloren. :'(
Door brie
#1286671
Ach wat verdrietig Maddoc  :'( :'( :'(
Je hebt er alles aan gedaan. Troost je met de gedachte dat Chato nu op een plek is waar ze het fijn heeft.
Sterkte met het verlies  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door