Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door IzMi
#1284225
Na alle positieve berichten over eendagskuikens..... Hoe lekker ze het vinden, hoe leuk het is etc.
Ik wilde er niet aan! Zielig, ahhh, klein, lief, donzig beestje dat kan ik vast niet aan  :-[!
Maar niets is minder waar!!!

Toen we onze bestelling op gingen halen zei onze Barf-leverancier, ik heb ook eendagskuikens. Ik dacht gelijk:"ja doei!".
Maar lieftallige wederhelft zei gelijk, oh ja leuk gaan we proberen..

En zo geschiede:
Na kwartiertje intensief spel het kuikentje opgesneden (vriendje bijna over z`n nek :-X) en toen weer neergelegd.
Hij begon gelijk te eten!!! Vriendje moest weg, zat ik met dat andere kuiken,...... toen heb ik hem ZELF open gesneden én trots dat ik was.
Maar nog veel blij-er en heel trots op onze kleine goed barfende kittens!!! Het spelen wat ze ermee deden was GEWELDIG om te zien!!
En nadat we de kuikens hadden opgesneden hadden ze `m in 5 minuten op!! Ik heb ze echt nooit zo blij gezien..!

Vond `t zo leuk! En was zo enthousiast dat ik er een topic aan wilde wijden  :)
Laatst gewijzigd door IzMi op ma 15 jun 2009, 23:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#1284566
Mijn dochter zei ook altijd nee daar begin ik niet aan,en nu smullen de katten van de kuikens,in het begin ook moeten doorsnijden >:( maar nu moet je ze gooien anders gaan je vingers eraan ;D
Door IzMi
#1284644
[quote="Henkje"]
Foto's??


;) :P
[/quote]

Heb wat filmpjes gemaakt! Wij lagen echt compleet in een deuk ... vooral als ze `m tussen de voorpoten pakken en er dan op willen bijten, al staand op hun achterpoten. Echt TE leuk!  ;D
Door moeljaantje
#1285681
Oooh wat spannend!
Ik heb een uur geleden mijn 1e zak gekocht, ben nu ff aan het wachten tot ze ontdooit zijn...
En dan maar eens kijken wat mijn 2 monsters ervan vinden!
Ik vind het best een beetje eng, die beestjes helemaal verstijfd tegen mekaar aan!
Maar ja, ik zet me erover heen, bink die ik ben :biggrin2:
Had net mn moeder aan de lijn, ECHTE?! MET VEREN EN AL?! Dat hoef ik echt niet te zien hoor!
En mijn zusje op de achtergrond: Oooohhh dat vind ik zielig!!!!

Veel steun van het thuisfront krijg ik dus niet hahaha! Dan maar hier mezelf moed inlezen... :D
Door moeljaantje
#1286238
JEEEJ!

De twee monsters wisten in het begin niet zoveel raad ermee,
de kleinste begon er mee te voetballen, maar toen zijn we een uurtje weggegaan en
toen we terugkwamen lag er nog maar 1 zielig kuikenpootje!
Joehoe helemaal op, wat ben ik trots op mn kleine katjes! :D
Door ibbi
#1286839
[quote="moeljaantje"]
JEEEJ!

De twee monsters wisten in het begin niet zoveel raad ermee,
de kleinste begon er mee te voetballen, maar toen zijn we een uurtje weggegaan en
toen we terugkwamen lag er nog maar 1 zielig kuikenpootje!
Joehoe helemaal op, wat ben ik trots op mn kleine katjes! :D
[/quote]

goedzo!  :groupwave2:
Door Rianne145
#1287308
[quote="moeljaantje"]
JEEEJ!

De twee monsters wisten in het begin niet zoveel raad ermee,
de kleinste begon er mee te voetballen, maar toen zijn we een uurtje weggegaan en
toen we terugkwamen lag er nog maar 1 zielig kuikenpootje!
Joehoe helemaal op, wat ben ik trots op mn kleine katjes! :D
[/quote]


heb je goed gezocht? hier vond ik de kuikens op de raarste plekken terug, ze werden wel een meter hoog gegooid. Nu niet meer hoor, ze eten binnen 2 minuten 2 kuikens op
Laatst gewijzigd door Rianne145 op do 18 jun 2009, 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door