Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door toscak
#1283768
Hoi,

Bob is nu 15 weken en krijgt steeds vaker BARF. Ik heb het idee dat ik nog niet volledig over kan, aangezien hij nog 3 maaltijden per dag krijgt. Overdag gaat hij mee naar werk en ik wil mijn collega's/klanten niet lastig vallen met rauwe kippen  ;). Kun je met BARF eerder over naar 2 maaltijden of raden jullie aan om toch nog 3 maaltijden te geven. En zoja tot welke leeftijd?
Door Happy Tail
#1283803
Ik denk dat je gewoon moet kijken naar wat je hond aangeeft. De 'standaard" adviezen van wanneer naar 3 keer en wanneer naar 2 keer of 1 keer. Laa thij een paar keer zijn portie stan dan zou je makkelijk kunnen minderen

Als je smiddags geen gedoe wil kun je hem toch gewoon een goede KVV geven? En ach wat geeft het om je hond dan kippenkarkas of vleugels te voeren? Lijkt me wel zo collegiaal om dan geen pens mee te nemen :D

Hier hadden we onze Ridgeback met 6 maanden al op 1 keer per dag. smorgens liet hij op een gegeven moment een paar keer zijn porties staan. En toen zijn we gelijk overgegaan op 1 keer per dag.
Door toscak
#1283808
Hmmm laten staan zal niet gaan werken, het is een Labrador  ;D

Maar ik geef inderdaad dan nog KVV, zie ook mijn andere post... krijg ik geen tekorten?
Door Happy Tail
#1283865
;D :D
verbaas je niet hoor, zou zo maar kunnen

als je genoeg varieert in diersoorten en een beetje de percentages aanhoudt dan komt je hond niets tekort.
bedenk ook dat het maar voor relatief tijdelijk is. dus qua tekorten zou ja dan niet bang hoeven zijn.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door