Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sher
#1282604
Stel nou dat ik inderdaad het buitenlandertje, waar ik een oogje op heb, meeneem. Hoe zet ik meneer dan over?
Zou ik hem het beste eerst cb kunnen geven, of toch nog een paar daagjes zijn oude voer kunnen geven, of zet ik hem direct op barf. Eigenlijk ga ik er van uit dat hij br*k krijgt. Dat gaat een hele verrassing voor hem worden.  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Dian
#1282633
ik ga met Ellen mee, gelijk over en eventueel eerste paar dagen kvv aangevuld met kippendingetjes om te wennen
Gebruikersavatar
Door Sher
#1282639
Dian schreef: ik ga met Ellen mee, gelijk over en eventueel eerste paar dagen kvv aangevuld met kippendingetjes om te wennen
Zelf had ik dat ook in mijn hoofd. Eerst even rustig beginnen met kvv en dan eens een kippennekje. Daarna zet ik hem wel over.
Hij schijnt van eten te houden. Wel eens leuk als afwisseling naast mijn prinses op de erwt.  ::)
Gebruikersavatar
Door Dian
#1282641
Sher schreef: Zelf had ik dat ook in mijn hoofd. Eerst even rustig beginnen met kvv en dan eens een kippennekje. Daarna zet ik hem wel over.
Hij schijnt van eten te houden. Wel eens leuk als afwisseling naast mijn prinses op de erwt.  ::)
't komt helemaal goed met meneer de hond :-* :-*
Door Ulrike
#1283054
Toen wij ons buitenlandertje Bass kregen, kreeg hij meteen kvv (voor brok haalde hij ook meteen kordaat zijn neus op  :biggrin2:). Het duurde wel een paar weken voordat zijn ontlasting daar goed op was. Toen dat het geval was, zijn we voorzichtig met de kippenekken begonnen. Sinds deze week laat meneer ons ook heel duidelijk weten dat hij de kvv niet meer van plan is te eten, maakt niet uit welk merk  ;D ;D. In plaats van 's ochtends kvv en 's avonds barf krijgen ze nu twee maal daags barf en dat bevalt hem prima  :D.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door