Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door priscilllla
#1282055
Hallo,

Kom net bij de winkel vandaan en heb voor mijn pup Carnibest light meegekregen om hem rustig te laten wennen aan CB. Maar nu lees ik op de verpakking en hier op het forum dat dat helemaal niet geschikt is voor pups??

Heb ook een worst Bio en een wost lam/rijst meegekregen, wat kan ik beter doen. Toch eerst beginnen met de light of ??


Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1282072
nee, ik zou een pup geen light geven, is ook nergens voor nodig ook en helpt volgens mij ook helemaal niet om  zo'n kleine er aan te laten wennen.
met de gewone cb beginnen, is veel beter!
die bio is ook prima!
even kijken hoe de pup erop reageert en desnoods een beetje overgieten met warm water, alhoewel ik dat nooit heb gedaan..
Door boskat
#1282078
Ik heb mijn pup van 9 weken zo overgezet op de Carnibest ,natuur,niks geen light,dat is niet nodig
Ze is er gek op en nergens geen last van gehad
Door priscilllla
#1282079
Snap jij waarom het dan wordt geadviseerd, is het dan een foutje of is het omdat daar minder inzit? En dat dan beter zou zijn om te wennen?

Ik ga in ieder geval dan de BIO uit de vriezer halen en ontdooien. En dan ga ik volgende week wel de gewone halen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door