Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door lightning
#1279953
is het met katten eigenlijk het zelfde? wel jaarlijks niesziekte maar eens in de 3 jaar kattenziekte? mijn open poezen krijgen sowieso altijd grote cocktail.. ben ik ook verplicht naar als britten fokster maar heb ook niet open poezen
Door Nyncke
#1280091
Heb vroeger mijn katten wel laten enten maar de laatste 7 jaar eigenlijk niet meer.

Toen kittens van Doortje drupoogjes hadden ben ik naar de DA gegaan en heb antibiotica gekregen. Zij zei dat ze nu meteen levenslang waren beschermd, ze moeten toch zelf vechten om erbovenop te komen.

3 van de 4 kittens heb ik gevolgd en ze zijn nu 6 jaar, 2 mankeren nooit iets en 1 is er overleden aan...ik meen diabetes dat is het enige wat hij ooit mankeerde.
Mijn in totaal 4 niet ge-ente katten zijn ( nu 7 en 1 jaar) nooit ziek.
Door athos 1
#1281138
Tot nu toe heb ik mijn katten altijd als kitten laten enten,  daarna na een jaar nogmaals en daarna niet meer. Tot dusver nooit zieke katten gehad die tot nu toe een best wel redelijk hoge leeftijd behaalden, 2 x 18 en 1x 15 jaar. De 3 die ik nu heb zijn allemaal nog releatief jong, onder de 5 jaar.
Door flin
#1281439
Nyncke schreef: Heb vroeger mijn katten wel laten enten maar de laatste 7 jaar eigenlijk niet meer.

Toen kittens van Doortje drupoogjes hadden ben ik naar de DA gegaan en heb antibiotica gekregen. Zij zei dat ze nu meteen levenslang waren beschermd, ze moeten toch zelf vechten om erbovenop te komen.

3 van de 4 kittens heb ik gevolgd en ze zijn nu 6 jaar, 2 mankeren nooit iets en 1 is er overleden aan...ik meen diabetes dat is het enige wat hij ooit mankeerde.
Mijn in totaal 4 niet ge-ente katten zijn ( nu 7 en 1 jaar) nooit ziek.
helemaal niet enten, of bewust enten vind 'k nogal een verschil....

zeker als je weet dat kattenziekte toch meestal 't einde is voor een kat, (en niesziekte kan dat voor 'n jongeling ook zijn)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door