Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Cindy de Wolf
#1280997
Gisteravond dacht ik een bult te voelen op Jesse's rug maar ze racede weereens voorbij dus dacht dat het een wervel was die uitstak. Net met wakker worden voelde ik hem weer en nu heel goed!!! Zo'n 2cm groot, wel los midden op haar rug naast een wervel. Nu zat ik me af te vragen of het nog van de rabies enting kan komen van 23 mei of dat ik me zorgen moet gaan maken. Heeft ze zich lelijk gestoken of, of , of....
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1281027
kan dat ze zich ergens tegen heeft gestoten oid..
van de rabies enting zal nu toch wel weggetrokken zijn..
zou het effies in de gaten houden
Door Eef+Stippels
#1281510
Ze kan zich inderdaad gestoten hebben, of misschien is ze wel gestoken door iets.
Als het met een of twee weken niet weg is zou ik een biopt laten nemen.
Door 202Spots
#1281541
Cindy de Wolf schreef: Gisteravond dacht ik een bult te voelen op Jesse's rug maar ze racede weereens voorbij dus dacht dat het een wervel was die uitstak. Net met wakker worden voelde ik hem weer en nu heel goed!!! Zo'n 2cm groot, wel los midden op haar rug naast een wervel. Nu zat ik me af te vragen of het nog van de rabies enting kan komen van 23 mei of dat ik me zorgen moet gaan maken. Heeft ze zich lelijk gestoken of, of , of....
Soms kan 'n bult van 'n enting wel 2-3 weken duren voordat 't weg is...
Maar meestal komt dat binnen 24 uur na de injectie..
wanneer deze bult nu opeens gisteravond kwam... is 't mischien niet van de injectie.. :-\
Door Eef+Stippels
#1282120
Happy Tail schreef: kan het niet een onschuldige vetbult zijn
of gewoon gestoken door een daas oid
Ja dat denk ik wel, en een vetbult, daar komen ze dan wel achter bij een biopt.

Bij wandor is ook het afgelopen jaar inmiddels twee keer een biopt genomen van, naar dan achteraf blijkt, vetbulten.
Door Felix
#1282560
Hier krijgt ze soms ook wel eens een beetje iet wat rood achtig bultje door een teek die verwijdert is, niets ernstigs .. Trekt van zelf weer weg binnen een paar dagen ;)

Maar als je dingen zoals dit 100% zekers wilt weten, zou ik het even aan een dierenarts vragen :)

( de vraag gewoon combineren met b.v. een enting ofzo, anders betaal je mischien weer onnodig consult kosten )
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door