Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Panda
#1279561
Hallo allemaal,

Ik heb me al een hele tijd geleden aangemeld op dit forum. Toen had ik nog 2 honden, waarvan een al op leeftijd. Deze hond, Snoebel, is inmiddels ingeslapen  :( Destijds was ik al aan het nadenken om te gaan barfen maar omdat Snoebel al oud was en ook ziek wilde ik er eigenlijk nog mee wachten.

Mijn andere hond, Panda, is een teef van 4 jaar en weegt ongeveer 18 kg. Weten jullie mischien een goede samestelling van een barf menu voor haar? En is barf duurder dan kvv?
Kvv lijkt mij wel makelijker, om te bewaren en om te geven, wat vinden jullie hiervan?

Groetjes Rianne
Door Too
#1279759
Hi Rianne, welkom!
Wat verdrietig dat je Snoebel moet missen!

Wat je vragen betreft.......... voor een goed menu moetje je grondig gaan inlezen en  rekenen zodat je weet wat je doet/voert.
KVV is een prima oplossing, t is compleet dus je hoeft je geen zorgen te maken over evt tekorten ed.
Door Lizzy
#1280063
Panda schreef: Hallo allemaal,

Ik heb me al een hele tijd geleden aangemeld op dit forum. Toen had ik nog 2 honden, waarvan een al op leeftijd. Deze hond, Snoebel, is inmiddels ingeslapen  :( Destijds was ik al aan het nadenken om te gaan barfen maar omdat Snoebel al oud was en ook ziek wilde ik er eigenlijk nog mee wachten.

Mijn andere hond, Panda, is een teef van 4 jaar en weegt ongeveer 18 kg. Weten jullie mischien een goede samestelling van een barf menu voor haar? En is barf duurder dan kvv?
Kvv lijkt mij wel makelijker, om te bewaren en om te geven, wat vinden jullie hiervan?

Groetjes Rianne
Hoi Rianne,
Het hele idee achter BARF is dat jij zelf een goed menu samenstelt. Op basis van de ingredienten die jij kunt krijgen en op basis van jouw individuele honden.

BARF kan duurder zijn dan KVV en het kan goedkoper zijn. Het is maar net welke kwaliteit vlees je wenst te voeren.

Misschien heb je wat aan dit topic? http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 326.0.html
Door Panda
#1282219
Bedankt voor jullie reacties. ;)

Ik heb inmiddels besloten om Smuldier te gaan voeren. Ben van de week langs de C1000 geweest bij ons in de buurt en daar verkopen ze dat.

Groetjes,
Rianne
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door