Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door mijnpon
#1277392
Ik ben even benieuwd hoe jullie omgaan met variatie in de kant en klaar versvlees.
Wegens omstandigheden ben ik alweer enige tijd Carnibest gaan voeren in plaats van volledig Barf. Met Barf hield ik rekening met verschillende soorten vlees, nu met KVV neem ik af en toe vanuit de supermarkt wel eens Smuldier mee, maar meer varieer ik op dit moment niet.

Hoevaak variëren tussen verschillende merken van Versvlees?

Hoevaak variëren jullie tussen de verschillende soorten, bijv. Carnibest heeft ook met Lam, Eend, etc.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen en ideeën hierover.
Laatst gewijzigd door mijnpon op ma 08 jun 2009, 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Door bloemetje
#1278128
Eigenlijk hoe meer varatie hoe beter.

Op het ogenblik voer ik ook grotendeels carnibest. Maar ik voer ook Duck en Smuldier (soms enkelvoudige maar meestal de complete versies). Daar komt dan regelmatig een kippennekje bij (ik ben nog op zoek naar eendennekken) en visolie. Van Carnibest voer ik natuur, eend/rijst en kip/rijst. Lam/rijst lusten ze niet bij mij anders voerde ik dat ook.
Ik kijk niet naar de ene dag dit de andere dag dat. Ik trek gewoon iets uit de vriezer en voer dat en kijk verder nergens naar. De hoofdmoot is toch compleet.

Oh en ze krijgen regelmatig een eitje natuurlijk  :biggrin2:
Door Cindy de Wolf
#1278134
Ik voer momenteel grotendeels Naturis en voer daar alle smaken van. Van andere merken bestel ik dan smaken die Naturis (nog) niet heeft. Zo af en toe haal ik een ander merk, meestal AHV of Duck.
Door Suri&Bohdi
#1278235
ik voer cb smuldier en rodi..alle andere merken heb ik geprobeerd maar dat eten ze of
niet of met lange tanden...de smuldier hebben ze hier eigenlijk het liefste..
ik vul aan met spiervlees van rund kip lam en paard..
en met vleesbotten: dit is vooral kip karkas eendenekken en zo nu en dan parelhoenkarkas of haas....

ik heb geprobeerd te barfen maar daarvoor lusten ze teveel niet:
orgaan krijg ik er op pens na absoluut niet in, terwijl als het door de kvv zit
is het geen probleem...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door