Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door *Ilse
#1277485
Onze pup vna 6 mnd heeft haar voorpootje gebroken, ze eet kvv carnivoer, carnibest soms.
Zouden jullie extra calcium geven, of niet?

Ook vraag ik me af kan ik iets homeopathisch geven, wat zijn jullie ervaringen?
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1277504
*Ilse schreef: Onze pup vna 6 mnd heeft haar voorpootje gebroken, ze eet kvv carnivoer, carnibest soms.
Zouden jullie extra calcium geven, of niet?

Ook vraag ik me af kan ik iets homeopathisch geven, wat zijn jullie ervaringen?

Ik zou zeker geen extra calcium geven. Een teveel aan calcium kan groeipijnen geven en daar zit je nu al helemaal niet op te wachten.
Gewoon lekker Carnibest blijven geven en voor de gebroken poot Traumeel. Dat werkt genezend en pijnstillend. Is echt een wondermiddel!
Ik had van de week mijn vinger tussen de deur. Meteen traumeel geslikt en helemaal geen centje pijn gehad. Het is niet eens blauw geworden.
Door *Ilse
#1277602
Hitam schreef: Ik zou zeker geen extra calcium geven. Een teveel aan calcium kan groeipijnen geven en daar zit je nu al helemaal niet op te wachten.
Gewoon lekker Carnibest blijven geven en voor de gebroken poot Traumeel. Dat werkt genezend en pijnstillend. Is echt een wondermiddel!
Ik had van de week mijn vinger tussen de deur. Meteen traumeel geslikt en helemaal geen centje pijn gehad. Het is niet eens blauw geworden.
Bedankt voor je reactie!! Ik ken traumeel niet, ik smeer altijd met arnica, maar waar kan ik traumeel kopen, staan de doseringen hiervoor op de verpakking?
Door brie
#1277620
Traumeel is te koop bij de reformzaken, maar ik kan het nu ook al bij de drogist in het dichtsbijzijnde winkelcentrum en bij de apotheek kopen.
Dosering staat op de verpakking, k zou de kind-dosering aanhouden

sterkte met je pupsel
Door *Ilse
#1277840
Ja dat ga ik ook ff doen, bij onze da kan ik ook terrecht, dus ik denk dat ik morgen ff opbel!
Hij heeft trouwens vanavond gebeld hoe het met ons humpie gaat, maar ik ben aan 't werk, heb hem dus niet zelf gesproken!
Maar ik vind het zo lief en zeer attent!
Door Suzanne
#1277847
Hoi...
even voor mijn idee.. je bent toch wel met het pootje naar de DA geweest he? Dat dat gespalkt is of gezet ofzo?
Blijkt even niet uit je berichtje ...

Tuurlijk kun je van alles doen ter ondersteuning, maar ik vind 'gebroken pootje' wel iets voor de reguliere da persoonlijk namelijk ;-)

Suzanne
#1282993
Even nog over de traumeel, het is echt waar als je het direkt inneemt dat je gewoon geen last meer hebt. Heb al 2 een ijzer hooirek op mijn kop gekregen, hup direkt traumeel, niet eens een bult. Ongelofelijk.  Heb de potjes her en der staan omdat ik nog wel eens wat stoot of struikel  :-\.Ook bij de paarden en de honden geef ik t als er wat gebeurt. Ik weet nog dat Hella Mentjox ook die positieve verhalen had over traumeel, dat is al zo'n 10 jaar geleden, het is echt zo!
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door