Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1276849
arm dier, vince wordt helemaal gek van de jeuk!!
op zijn schouder en staartaanzet....van de druppels van tick off...
wat baal ik zeg, de andere jongens hebben er geen last van, vince piept zelfs.
heb hem apis gegeven en laat hem zo effies een klein beetje zwemmen..
ik hoop toch niet dat ie dit heel de nacht heeft gehad :-\
Gebruikersavatar
Door Dian
#1276851
ach die arme Vinde :( Rakker kan ook helemaal niet tegen vlooien- en/of tekendruppels, die geef ik dus echt niet meer :-X
Door evenstar
#1276862
Arme Vince.
Hier ook 2 die niks meer krijgen anders kale plekken en veel jeuk op hun lichaam.
Wat dan ook wel eens wil helpen is de huid nat maken met water en gewone azijn. 1:1
Als wij vroeger in de brandnetels gezeten hadden dan kwam mijn oma hier altijd mee en het neemt de jeuk weg.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1276919
na de apis is het een stuk minder, gelukkig..
gaf altijd practic en daar had ie geen last van, alleen dus wel nog steeds van teken dus vandaar een ander middel....
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1277532
af en toe hapt ie nog naar achteren, verders weinig last meer.
enkel 2 smerige vette vlekken....
wat een troep, hoop dat het nu wel goed werken gaat!
Door Eef+Stippels
#1277534
vanaalst schreef: af en toe hapt ie nog naar achteren, verders weinig last meer.
enkel 2 smerige vette vlekken....
wat een troep, hoop dat het nu wel goed werken gaat!
Hoop het ook, hij moet er veel voor over hebben.
Door Eef+Stippels
#1277543
lightning schreef: arme hond. nu ik dit zo lees gebruik ik het toch maar niet. stond in de dubio om het te gebruiken
De reactie verschilt natuurlijk per hond, die van mij hadden geen last van de tick-off afgelopen jaren. Dit jaar nog niet nodig gehad.
Door ~anna~
#1277557
sinds vorig jaar geef ik fytomix(bibi)voor ik zoiets geef en ik merk bij crystal dat het helpt,ook de dagen daarna blijf ik dat geven.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door