Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door connie63
#1275964
het is dik onder haar ogen, nu heb ik net haar ogen al schoon gemaakt met gekookt water ff blijven doen kijken of het helpt
#1276590
de ogen zijn nu wat minder maar nu heeft ze weer een bobel op haar neus en ze is niet zo als dat ze anders is, ik kijk het aan anders word het toch naar de dierenarts, baasje is nu met haar lopen ik vind het wel raar :-\
Door tt-tjes
#1276599
Misschien toch een allergische reactie ergens op. Fjurdy is ooit door iets gestoken en had toen ook hele dikke ogen en een dikke neus. DA heeft hem toen een prik gegeven en toen trok het na een aantal uren weg.
Jeukt het ook??
#1276615
nee dat heb ik niet in huis, ja ze steekt overal haar neus in elke centimeter van de straat bosjes en struikgewas,wat ze tegen komt daar moet ze wel wel aan ruiken en snuffelen, echt jeuk heb ik nog niet kunnen ontdekken
#1276721
sorry me pc had kuren  :-\ maar na dat ze in de tuin is geweest , mischien is ze wel gestoken want ze is gek op happen naar insekten dus mischien dat het morgen is afgezakt, dat zaten we net dus te bedenken
#1276872
nou geen glad bekkie ze schijnt nu wel veel jeuk te hebben ze heb het net met uitlaten gewoon open gehaald tot bloedens toe, dus schoongemaakt met gekookt water en geprobeert dermatol er op te doen maar dan gaat ze happen vind ze niet fijn zo maar ff de dierenarts bellen  pfff drama
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door