Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1275923
Hallo allemaal,

Ik zoek met spoed glucantime injecties voor mijn hond met Leishmania. Mijn dierenarts kan ze in Nederland niet krijgen.
Dit betekent dat we de behandeling moeten onderbreken.

Graag jullie reactie, ik hoop dat iemand iets weet!

Bedankt!
#1311820
Ik zie het bericht nu pas!
Inderdaad hebben wij onze Sofi succesvol behandeld met Milteforan, het hele verhaal staat op het buitenlandse hondenforum.
Daarbij hebben wij haar ook het barfnierdieet gevoerd wat hier op Barfplaats staat en dat was absoluut van belang!
Daarbij at zij dagelijks groentemix en daar overheen sprenkelde ik de medicatie.
Als dat op was kreeg ze haar vlees.
Zij is vrijwel de enige hond die ik ken die probleemloos alle medicatie naar binnen heeft gekregen, andere honden wilden het vaak op een gegeven moment niet meer nemen.
Inmiddels zijn we alweer 14 maanden verder en gaat het nog steeds uitstekend met Sofi  ;D
Door Barf
#1312953
Borke schreef: Ik zie het bericht nu pas!
Inderdaad hebben wij onze Sofi succesvol behandeld met Milteforan, het hele verhaal staat op het buitenlandse hondenforum.
Daarbij hebben wij haar ook het barfnierdieet gevoerd wat hier op Barfplaats staat en dat was absoluut van belang!
Daarbij at zij dagelijks groentemix en daar overheen sprenkelde ik de medicatie.
Als dat op was kreeg ze haar vlees.
Zij is vrijwel de enige hond die ik ken die probleemloos alle medicatie naar binnen heeft gekregen, andere honden wilden het vaak op een gegeven moment niet meer nemen.
Inmiddels zijn we alweer 14 maanden verder en gaat het nog steeds uitstekend met Sofi  ;D
Wat fijn, ik hoop dat ze het nog jaren heel goed gaat doen.
Mijn leishmaniahond tante Door is helaas overleden maar dankzij de barfvoeding heeft ze het jaren heel erg goed gedaan. Goede voeding is zo enorm belangrijk, zeker bij leishhonden, overigens is het voor iedere hond belangrijk hoor  ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door