Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door bulldelicious
#1274920
wil ik jullie melden dat ons bullenteefje ons zondag 31/5  zeven prachtige pups heeft geschonken. Ze had niet de intentie om te persen, maar een wee of 10 zelfs met infuus bij de DA om weeen op te wekken, dus ze zijn met een keizersnede geboren. Vorig jaar ook een nest gehad, toen onze teef nog niet volledig barfte maar dus ook gedeeltelijk op brok stond en toen wogen de pups 270 à 350 gram, nu waren de pups heel wat zwaarder tussen de 350 en 450 gram  :) zou dit aan het barfen kunnen liggen?? Nu zijn het 7 pups, vorig jaar 9 en het jaar daarvoor 8 maar zwaarder als 380 heeft een pup nog niet gewogen.Ons meiske is goed bekomen van de bevalling en eet als nooit tevoren, normaal zo'n 600 à 700 gram per dag, nu ruim 1.5 kilo  ;D
ik kan niet wachten tot de kleine pupsels groot genoeg zijn om in het vlees te vliegen :D
hieronder het resultaat:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en de hele kroost  :)
Afbeelding
Door Alba
#1275490
Haha, dat zijn inderdaad onmiskenbaar Bulletjes zeg! Wat geweldig, zo jong heb ik ze nog nooit gezien. Wat een dotjes om te zien! Geniet van de pupjes, ze worden zo snel groot (*kijkt nog eens naar haar eigen pup: 8 kilo, 39 cm inmiddels!*).
Door bulldelicious
#1279472
hier nog enkele pics van onze kroost, ze doen het allemaal super, zowel moeder als kids! Ik krijg  er maar niet genoeg van om er naar te kijken  ;)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Door Lizzy
#1279503
Allemachtig, wat een heeeeerlijke pupsels! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van de pups! Ik heb geen idee of barf pups nou eigenlijk zwaarder zijn dan brok pups. Maar de fokkers hier weten dat wel!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door