Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door JoNoMo
#1275439
Norah is volgens mij schijnzwanger dit is eigenlijk de eerste keer dat ik iets aan haar merk.
Van de week kreeg ze voor de eerste keer hertenribben en gaf gelijk na de maaltijd over.
In eerste instantie dacht ik dat ze niet tegen de ribben kon maar de volgende dag gaf ze weer over nu had ze KVV.
Yoghurt gaat wel goed.
Ze heeft wel honger en eet rustig haar maaltijd op daarna gaat ze naar binnen en geeft over ze loopt weg en kijkt om haar heen en begint het dan rustig weer op te eten dan blijft het binnen.
Het lijkt of ze het eten opgeeft voor pups.
Ze heeft geen koorts .
Heeft iemand dit wel eens meegemaakt.
Gebruikersavatar
Door kira
#1275451
Waarom denk je dat ze schijnzwanger is?

Als het eten hier te koud is geweest of als ze te veel voor het eten hebben gedaan, geven ze hier wel vaak over om het dan opnieuw op te eten. Dus dat klinkt wel bekend. Maar dat is hier niet schijndracht gerelateerd.
Door deja
#1277700
Dus ze heeft het nog steeds wat vervelend, misschien de maaltijden over 3 keer verdelen zou dat een optie zijn.
Ik weet het ook niet maar zou iets proberen en wat yogurt door de groenteprut misschien.
Groetjes Marjan.
Door Lizzy
#1278573
Nee, dit specifiek niet maar Linga had wel heel veel andere rare dingen tijdens de schijnzwangerschap. Ik zou het even aankijken en geplet voer geven. Ze heeft ook geen koorts? Hoeveel weken na haar loopsheid zit ze nu? (want ze gaan pas voer overgeven, denk ik, als de denkbeeldig pups een week of 3 a 4 oud zijn).
Door JoNoMo
#1278597
Lizzy schreef: Nee, dit specifiek niet maar Linga had wel heel veel andere rare dingen tijdens de schijnzwangerschap. Ik zou het even aankijken en geplet voer geven. Ze heeft ook geen koorts? Hoeveel weken na haar loopsheid zit ze nu? (want ze gaan pas voer overgeven, denk ik, als de denkbeeldig pups een week of 3 a 4 oud zijn).
Nee ze heeft geen koorts en het klopt wel met de 3/4 weken.
Door JoNoMo
#1278603
vanaalst schreef: merk je alleen aan haar met het overgeven dat ze schijnzwanger is?

Ze wil ook steeds kuilen graven dus de stoeptegels moeten het ontgelden :)
Ze is wat kribbiger en wil echt in een klein hoekje liggen normaal doet ze dat dus niet.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1278629
JoNoMo schreef:
Ze wil ook steeds kuilen graven dus de stoeptegels moeten het ontgelden :)
Ze is wat kribbiger en wil echt in een klein hoekje liggen normaal doet ze dat dus niet.
oke, was even nieuwsgierig.
Door JoNoMo
#1278800
Lizzy schreef: Ik vind jouw idee over dat het van de schijnzwangerschap komt heel aannemelijk! Heb je al Abla Vetsem geprobeerd?
dat ga ik morgen halen
Door deja
#1280631
Hoi Margot,
Hoe is het nu gaat het al wat beter met Norah ik hoop het voor haar en voor jou je krijgt morgen je loge's he?
Wat zal je het druk krijgen.
Sterkte en groeten Marjan.
Door JoNoMo
#1280990
Ik geef Norah nu 5x p/d rescue en ga 2 verschillende bachbloesems( Chichorey en Clematis)mengen voor haar.
Gister begonnen met de rescue en ik merk al verschil.
Ze is weer wat vrolijker.
Ik hoop ook dat de logeerpartij haar goed zal doen.
Maar van de 3 newfies die komen is er 1 loops en 1 schijnzwanger dus ik kan mijn lol op
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door