Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Dott
#1270352
Nou zoals de titel al zegt, mijn monsters zijn verzot op kuikens, maar muizen laten ze gewoon liggen.
Ik snap er geen hout van, tika heeft ooit een halve gegeten en dat was het.
Ik kan ze ze blijven voorzetten, interesseerd ze niks, zelfs al hebben ze honger.
Kan ik dan een rat proberen, of is dat ook hopeloos als ze een muis al niet eten?
En wat kan ik evt doen om ze wel aan de muizen te krijgen? want wil wel een beetje afwisselen..


ps. de kuikens liggen zelfs bevroren haast niet veilig, tika wil ze wel dooi kijken :) vind het zo leuk :P
Door Too
#1272425
muis mag ik zelf op eten.... >:(
Ze vinden m heel lief en gezellig, mag ook op de bank liggen naast de baas..... maar t is GEEN eten!
Door Henkje
#1272568
Hier eet ook alleen Ronja stinkend eten zoals muis, hamster en gerbil. Grendel vindt het heel leuk om mee te spelen, maar verder doet ze er niets mee.
Skoll is er bang voor (als je een muis naar haar toegooit, rent ze heel hard weg). Frits eet alleen zelfgevangen muis.
Door IzMi
#1281621
Dott schreef: Mja, ik snap er dus geen hout van..
Want de eerste keer ging ie wel half op.. en daarna niet meer
Herkenbaar: de eerste keer zalmstaart-karkas-achtig iets. Binnen 5 minuten op.
Daarna wilde ze het niet meer. Ook gewoon `s nachts laten staan en elke keer weer aangeboden...
Maar nee hoor, ze hebben er nooit meer van gegeten!
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door