Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door lauraV
#1272328
de hond van een vriendin van me begint nu toch wel erg last met lopen te krijgen  :-[
Boes is 9 jaar , 50 kilo en een kruising retriever/dog achtig iets  ???
Afbeelding
ze zoekt iets om de stijvigheid/ongemakkelijker lopen te verminderen /ontlasten.
helaas moet ze t iedere maand met een krap budget doen en kan hiervoor dus maandelijks maximaal 20 euro besteden.
wat kan ze geven en wat is redelijk geprijsd , helaas heeft ze t niet financieel breed maar ze doet dr best.
tips?
Door *wendy*
#1272521
Laura......kheb van huisdiergezond ook nog 1 pot gluco van de groene os over volgens mij. (ga straks ff kijken)
(gesloten) en ik heb nog een aangebroken pot over. (is een mix van de gewone en de speciale)
Als ze wil............stuur haar adres dan even via PB  ;)
Laatst gewijzigd door *wendy* op wo 03 jun 2009, 08:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1272590
*Dorothea* schreef: De pot glucosaminecomplex die Yuki over heeft?
Goed idee  :D En het is glucosamine complex speciaal, dus een extra goeie starter!  :)
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1273151
yuki13 schreef: Goed idee  :D En het is glucosamine complex speciaal, dus een extra goeie starter!  :)
je hebt pb (helaas :-[)
Door 202Spots
#1273404
lauraV schreef: ff een andere vraag, artrose is toch t zelfde dan artritis  :-[ ?
Artrose en de Engelstalige Arthritis is 't zelfde.
maar Artritis in 't  Hollands, is de benaming voor reumatische artritis,dat is dus anders dan artrose.


Artrose is in de geneeskunde de naam van een aandoening aan het kraakbeen in gewrichten. Artrose wordt in de volksmond ook wel gewrichtsslijtage genoemd. Artrose ontstaat doordat er meer gewrichtskraakbeen verloren gaat dan er door het lichaam geproduceerd kan worden[1]. Het kraakbeen verslechtert en soms verdwijnt het helemaal
http://nl.wikipedia.org/wiki/Artrose

Artritis is een ontsteking van de gewrichten die veroorzaakt kan worden door reumatische aandoeningen (bijvoorbeeld reumatische artritis), verwondingen of bacteriële ontstekingen (septische artritis).

http://nl.wikipedia.org/wiki/Artritis
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1273409
lauraV schreef: ff een andere vraag, artrose is toch t zelfde dan artritis  :-[ ?
artrose is slijtage, artritis een ontsteking. Artritis kan wel een gevolg zijn van artrose...
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1273488
yuki13 schreef: artrose is slijtage, artritis een ontsteking. Artritis kan wel een gevolg zijn van artrose...
ik zat al te denken, dan kan Boes t wel beiden hebben  :-[
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door