Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door brie
#1268988
Mijn zusje had een hele speech voorbereid voor haar dierenarts. dat ze haar honden alleen op weil wilde laten enten, geen kennelhoest etc etc..
Bleek dat haar dierenarts een heel mooi schemaatje heeft van intervet waar alle entingen overzichtelijk staan. DHP wordt bij hun dus op leeftijd van 1 jaar en vervolgens op de leeftijd van 4 jaar gegeven. Ze kreeg ook een heel positief verhaal mee over het hoe en waarom van het enten (en alles wat ik haar al had verteld en hier had gelezen)
Ze heeft zich voor niets druk gemaakt en uitgebreid ingelezen (nou ja, niet voor niets natuurlijk), want haar dierenarts pakt het gewoon goed aan!
Zo kan het dus ook!
Door vagebond
#1271456
Hier ook eentje die vooruitstrevend is met de entingen, ben er zeer blij mee. Nog wel mijn eigen da  :).  Jammer genoeg wel de enige hier in de omgeving,  :-\. Bij andere da'sen hier lukt het niet om enkel een Weil enting te laten geven. Zelfs zo erg, eentje vertelde een vriendin van me dat ze eerst 2 jaar de Nobivac moest laten enten, daarna pas om de drie jaar. Haar honden zijn 7 en 10 jaar, en altijd ieder jaar geent. heb ik iets gemist of zo? Groetjes Ingrid
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door