Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door lauraV
#1271020
nou ja zeg, hebben jullie dat ook wel eens?
vandaag de groentes fijn bemalen tot een papje , iets fijner dan normaal .
en op 555 gram prut 3 teentjes knoflook en wat vis olie .
denk ik , laat ik loeka eens proeven ( onze vuilnisbak )  en wat dacht je ? mevrouw trekt beledigd haar neus op ,gaat op dr gat zitten en wijgert me aan te kijken :o
tja , zal ze me toch een tijdje niet aan moeten kijken want ik gooi t toch niet weg ;D
Door Lizzy
#1271039
Nee, ik heb dit eerlijk gezegd nooit. Maar, ik meng de groentemix dan ook altijd met vlees of orgaanvlees. En heb nooit gesodemieter hier, ze eten hun bak tot het laatste krumpie leeg (vakkundig worden de bakken hier schoon gelikt en meester daarin is LingaBlinga ;D).
Door Lizzy
#1271042
[quote="lauraV"]
tja , wilde ff dr goedkeuring hebben toen ik de lepel voor dr neus hield ;D ;D ;D
niet dus.... :D :D
[/quote]

Nee, duidelijk niet ;D
Door mcSnurk
#1271043
;D ;D ;D als ik hier alleen maar groenteprut voor de neus houdt krijg ik ook een verbijsterde blik van 'heb ik soms vegetariër op mijn voorhoofd staan'? ??? ;D
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#1271079
Ik doe het altijd door de kefir en dan is het zo op,zo groente zo eten doen ze alleen als het gekookt is.(tafelrestje)
Door Ziviaantje
#1271369
Als ik zelf draadjesvlees maak bewaar ik het vocht ( ik gebruik er geen zout of kruiden in of zo, alleen blaadjes laurier, scheurtje azijn en tomatenpuree ) en vries dat in. Dat gooi ik dan door de groenteprutjes heen, soms met een rauw eitje erbij. Meestal eten ze het dan wel  :D
Door - pien -
#1271371
hier eten ze de mix alleen maar als ik er ook hüttekäse door doe, wat vleesmix van de poezen, of wat vleesvocht,  'au naturel' halen ze hun neus er voor op  ::)
en ze moeten eerst hun groentemix opeten voordat het vlees wat er bij hoort geserveerd wordt, en dat weten ze  :P
Gebruikersavatar
Door kira
#1271623
Klinkt bekend. Grote beer is dol op groentemix met etherische knoflook (1 druppel) erdoor. Kleine Beer hoeft gelijk niets meer wat in haar bak zit. In het gunstigste geval eet ze het bovenste stukje vlees op, mits daar echt geen prulletje groentemix opzit. Heeft de groentemix een dag of 3 in de week in vleesvocht gestaan, zou je misschien het vlees/botwerk eruit kunnen pakken met je bek, maar opeten, ja doeg.
Overigens eten ze hier het liefste kort gekookte groente, dat gaat er bij alledrie top in. En heb ik ontdekt dat grote beer niet zo graag bietjes eet, maar dol is op asperge en bloemkool.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door