Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door May Linn
#1268930
nu heb al 1 en ander aan info hierover hier gelezen.
en zou graag dit uit willen proberen. maar om amerika te bestellen schijn je creditcard te moeten hebben om te betalen meen ik?
mijn vraag dus zijn er mensen die binnenkort bij entirelypets gaan bestellen? dan zou ik graag een fles mee bestellen.
heeft niet echt haast. dus als je pas of maand of 1-2 besteld hoor ik het ook graag!
#1271307
Antonia schreef: Misschien kun je even contact opnemen met Cindy de Wolf. Zij bestelt wel vaker voor anderen. Dat heeft ze onlangs ook nog voor mij gedaan en daar ben ik haar heel dankbaar voor.
Het is dus in goede orde aangekomen ;) en tevreden??
May Linn schreef: bedankt voor je antwoord!
waar vindt ik die cindy de wolf? (miss even per pb?)
Hier dus. Klopt ik doe het wel vaker voor mensen die geen cc hebben. Deze betalen mij eerst vooruit en zodra het op mijn rekening staat bestel ik het. Ik kan het gewoon bij ieder huisadres laten bezorgen wat ik wil. Let wel op; het blijft een product uit Amerika dus het kan tegen gehouden worden bij de douane en dan moet je btw en invoerrechten betalen. Voor 2 flessen komt het grofweg incl bezorgkosten op 110 euro en voor 1 fles op grofweg 65 euro incl bezorgkosten.
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1271593
hé cindy de wolf,

bedankt voor je antwoord!
ik wilde dit uitproberen bij m'n hondje die hd heeft. nu heeft ze daar tot heden weinig last van gehad. maar laatste dagen heb ik idee dat ik wat verandering zie bij haar. al kan ik de vinger er nog niet helemaal opleggen omdat ze niet kreupel loopt of erg moeilijk loopt zo.
ik houdt je in gedachte voor de toekomst  ;)
maar denk dat ik beter eerst even kan uitzoeken of ze er pijn aan heeft en hoe het uberhaupt voor staat met haar heupen.
en dan verder kijken wat beste 'oplossing' is.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door