Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door lightning
#1269449
had gisteren een beetje woorden. was al niet eens mijn eigen DA terwijl ik daar wel altijd om vraag. mijn border moest geent worden. ze roepen hem al op sinds die een half jaar is maar ga er dan niet heen blijf niet over enten. nu wil ik hem wel een enting geven maar ik wel de PI er niet hebben. nog 1 keer een cocktail maar zonder de PI. ik vind die totaal overbodig en overenten wil ik niet. ze zij me dat, dat niet kon en ze normaal ene jaar grote cocktail en andere jaar kleine cocktail. ik melde al dat ik het zo niet deed en mijn vorige honden alleen de weil heb laten enten en hem alleen nog 1 keer wat groter wilde enten maar niet de PI. ze wilde dan de kleine cocktail doen maar daar zat dan standaard de PI in, in de grote blijkbaar ook.. nou is mijn vraag aan jullie bestaat het dan de enting geven zonder PI dus een beetje de grote cocktail zonder PI?
Door Lizzy
#1269489
De Nobivac DHP. Dat is Distemper (hondenziekte), HCC (besmettelijke leverziekte) en Parvo. Dan heb je (buiten Lepto natuurlijk) de belangrijke gehad.
Door lightning
#1269500
dank je wel lizzy. deze da beweerde dat het niet kon. vanaf volgend jaar word hij alleen nog maar geent tegen weil... ik zou gebeld worden door de DA die mij normaal helpt. ik ben dus weggegaan zonder enting. hoefde dus ook niet te betalen...

lepto kan je apart wel enten?
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1269594
DHP moet ie apart bestellen, dat zal hij niet zo graag willen.
Maar ze adviseren tussendoor de Pi in combinatie met de lepto en dan kan het wel apart.
Door lightning
#1269683
als mijn da het niet wilt bestellen haal ik mijn enting even ergens anders vandaan. ik wil niet zo maar die prik hebben :-[
Door tiny
#1270981
Dit is de reden dat ik weg ben gegaan bij mijn DA. Ik wilde ook de PI niet, vind dat totaal overbodig. Oke, dat is mogelijkvolgens de DA.
Kijk ik na de enting in het boekje is dus de Pi wel geent! Toen ik dat meldde, zei de assistente dat ze dan de entstof apart moeten bestellen. En de entingen bestellen ze meestal per dozijn. Dus een aparte bestellen, tja, dat kost moeite he?
Vet balen dus. Bovendien was dit een merk enting waar Tessa hondsberoerd van werd.
Kon volgens de DA niet. Ik was er helemaal klaar mee.
Door K&D
#1270998
Kijk ik na de enting in het boekje is dus de Pi wel geent!
Daar zou ik ook rap klaar mee zijn  >:(
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door