Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door calimero_a
#1267526
hallo,

een tijd terug is er eens een onderwerp geweest over titeren in twente. Is dat inmiddels al mogelijk en zo ja waar?

:-*
cali
Door Robian
#1267580
Ik meen mij te herinneren dat @D&K hier op het forum een DA in Hengelo heeft benaderd die het wel wilde doen als er genoeg animo voor was.
Nu is ze zelf de laatste keer haar honden laten titeren door Tannetje. Dat was toen er iets door @Trimsalon werd georganiseerd.
Door calimero_a
#1267594
dat had ik idd ook gelezen, vroeg me dus af of daar inmiddels meer over bekend was, anders moet ik Tannetje eens heel lief gaan aankijken...
Door Robian
#1267803
Omdat ze haar doggies al getiterd heeft denk ik niet dat ze binnenkort wat gaat regelen. Dat word niet eerder als volgend jaar.

Ergens in november ga ik het spul ook bij Tannetje laten titeren. Op de terugweg ga ik dan lekker wandelen bij het Leesten.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1268772
[quote="calimero_a"]
dat had ik idd ook gelezen, vroeg me dus af of daar inmiddels meer over bekend was, anders moet ik Tannetje eens heel lief gaan aankijken...


[/quote]
Je mag me altijd wel lief aankijken hoor ;)
Door K&D
#1271009
Ik heb inderdaad mijn DA benaderd om te vragen of ze wilde meewerken. Dat wilde ze wel, maar het liep niet storm met het aantal honden. En ik wilde haar niet voor onverbruikte titertesten laten opdraaien.
Ik vond het erg gezellig in Deventer ;) , maar ik wil volgend voorjaar best inventariseren of er genoeg animo is voor titeren in Hengelo.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door