Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Ivonne
#126476
Bas wordt a.s. maandag geopereerd aan zijn linker voorpoot; de kans van slagen is 50-50. Toch vind ik dat voldoende om Bas de kans te geven om beter te gaan lopen dan wat ie nu doet.
Door Jolly
#126551
jeetje Ivonne, wat een nieuws zeg.
Ik ga duimen voor je, kaarsje aan enzo, je kent dat wel
heel veel sterkte
Door Netty
#126556
ik zit al lekker in het duim ritme, dus voor Bas doe ik het gewoon in een ruk mee ;)
zonder dolle veel sterkte en ik hoop dat Bas er beter van wordt.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#126557
Ook hier gaat geduimd worden voor Bas, geef hem van mij en van zijn kleine vriendinnetje een dikke knuffel :-*
Door Lizzy
#126560
Poeh hee Ivonne, ik ga hier ook onwijs voor je duimen! Ik vind het eerlijk gezegd ook zeer zeker de moeite waard, 50% kans van slagen! Succes hoor! Hoe laat en waar word hij geopereerd?
Door ine
#126561
Ivonne, ook ik wens Bas alle mazzel en de goede 50%!
Jij veel sterkte en allebei een dikke knuffel! :-*
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#126562
hij wordt maandagochtend geopereerd. Hij moet er om half negen zijn. Bas wordt bij "gewoon" bij de DA geopereerd. De man staat goed bekend (doet o.a. ook kruisbandoperaties en ED problemen, etc) en is de DA van de dierentuin hier in Arnhem.

Ik heb er een goed gevoel bij hoe alles gegaan is en benaderd is geweest door hem sinds ik hier kom. Ik heb er ook vertrouwen in dat de operarie door een kundig iemand uitgevoerd gaat worden.
Door tieneke
#126615
We gaan er vanuit dat Bas hierna weer als een kievit loopt!
Enne een betere baas had Bassie niet kunnen treffen ;)
Ik zal maandag aan jullie denken
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door