Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door kira
#1266299
Woensdag wordt grote beer geopereerd aan haar kaak. De bult die vermoedelijk een tumor is omdat die niet kleiner is geworden op de kuur wordt weggesneden. Revalidatie is in ieder geval 10 dagen, er komen hechtingen in haar kaak, direct onder haar hoektand, ervan uit gaande dat die kan blijven zitten en niet ook nog een stuk kaakbot verwijderd moet worden.
Maar goed, wat moeten we met eten. Het liefst geef ik barfdingen, dat zou dan spiervlees en orgaan worden, maar kan ze dat kwijt? Moet ik het snijden in stukjes? Of zou Carnibest een beter idee zijn? Eventueel geweekt in water?
Iemand ervaring?
De dierenarts zal wel met blikjes Hills als advies komen, maar dat wilde ik eigenlijk maar niet doen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1266302
Ik heb mijn hond toendertijd een paar dagen gemalen spul gegeven. Na het eten even gechecked of er geen vlees in de wond zat (wat bij jou ivm de hechtingen niet zou kunnen) en dat is verder goed gegaan. MIjn da vroeg me aub een paar dagen brok te voeren en dat hebben we hier ook maar niet gedaan.
Door Fido
#1266304
Ik zou tijdelijk gemalen rauwe voeding geven.

Spannend zo'n operatie! Hoop dat er niet te veel verwijderd hoeft te worden maar ik hoop wel dat ze alles kunnen verwijderen! sterkte  :-*
Door Nyncke
#1266484
Wat spannend zeg, heel veel sterkte met grote beer!!!!

Weet niet waar je woont maar je hebt kivo ook in de wat fijner gemalen variant voor puppen, scheelt iig een hoop maalwerk.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door