Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sher
#1264683
Vanmorgen heeft Tilly voor het eerst weer wat stevige ontlasting gehad, hoewel er een paar hardere korrels in zaten. Er zat wel bloed bij en ze had geen trek in haar kippennek.
Gister heb ik probiotica voor haar gekocht en dat heeft ze toen door wat katten cb gekregen. Vanmorgen was dat ook het enige wat ze wou eten.
Nu hoop ik maar dat het alleen nog wat irritatie is en dat dit nu snel opknapt met de probiotica. Als het na het weekend niet een stuk beter is ga ik toch even een afspraak maken met de da.
Overigens lijkt ze verder niet ziek.
Door Lizzy
#1264831
Sher schreef: Vanmorgen heeft Tilly voor het eerst weer wat stevige ontlasting gehad, hoewel er een paar hardere korrels in zaten. Er zat wel bloed bij en ze had geen trek in haar kippennek.
Gister heb ik probiotica voor haar gekocht en dat heeft ze toen door wat katten cb gekregen. Vanmorgen was dat ook het enige wat ze wou eten.
Nu hoop ik maar dat het alleen nog wat irritatie is en dat dit nu snel opknapt met de probiotica. Als het na het weekend niet een stuk beter is ga ik toch even een afspraak maken met de da.
Overigens lijkt ze verder niet ziek.
Ik zou haar ook wat gemalen voer geven. En misschien wat Okugest erbij, naast de probiotica. Sterkte met Tilly!
Gebruikersavatar
Door Sher
#1265041
Ze heeft met graagte een flinke bak cb gegeten. Helaas had ze vanmiddag weer wat dunnere ontlasting, met een druppel bloed. :-\
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1265054
geef je de okugest ook?
anders zou ik een maandag toch zeker even langs de da gaan, want het kan toch een hardnekkig virus zijn....
waar ze overigens niet ziek van hoeft te zijn...
een poosje geleden hadden ze het hier alle 3, gelukkig na een paar dagen over gegaan.
Gebruikersavatar
Door Sher
#1265208
Vanmorgen had Tilly weer redelijk stevige poep, zonder bloed. Ze heeft ook gegeten en is ondeugend. Ze heeft heel demonstratief speelgoed gepakt en ging ermee in de tuin. Toen ik niet achter haar aankwam, kwam ze nog even showen in de kamer.
Ik hoop wel van harte dat ze nu echt opknapt.
Gebruikersavatar
Door Sher
#1265341
Even mopperen hoor. Vandaag zijn mijn ouders op bezoek, dus ik vertelde hen over Tilly. Nu zijn ze er helemaal aan gewend dat ik vers voer, maar wat is het eerste wat ze zeggen. "Kun je haar niet beter gewoon van die zakjes met zacht voer geven?" Bah! Ik heb weer lekker het hele concept van rauw mogen verdedigen en dan kijken ze me aan met zo'n gezicht van "je moet het zelf maar weten".  :-X
Door Too
#1265457
:-*  voor je ouders [ dit bedoel ik niet onaardig !].... gewoon niet op in gaan,
op brok was ze ws ook ziek geweest dit heeft helemaal niks met voeding te maken
Gebruikersavatar
Door Sher
#1265473
Dat is ook precies wat ik ze "weer" heb verteld. Het is alleen zo onverwacht. Ze probeerden al mijn tante over te halen om haar hond te laten barfen, dus ik dacht dat ze overtuigd waren.  :-\
Hoe dan ook, vanavond heeft ze een "barf"drolletje geproduceerd. Ik had dus echt bijna een foto gemaakt.  :P
Nu maar hopen dat het morgen nog zo is.  :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door