Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Bianca1
#1262733
vandaag had ik in mijn lading kipkarkas een heleboel poten.
Ik heb dat nooit gegeven omdat ik leerde dat poten te hard zijn om te voeren, maar ook die van kip?
Ze zagen er namelijk verder prima uit (twee beendertjes met iets bevleesd gewrichtje) dus ik heb het gewoon eens geprobeerd en het ging er probleemloos in, ik heb regelmatig geiteribben die vele malen harder zijn...
geven jullie ook kippepoten?
Door Lizzy
#1262762
Een hond die gewend is aan vleesbot, kan prima kippenpoot eten. Een hond die niet aan gewend is aan vleesbot: daarvoor vind ik kippenpoot nog net een tikje te hard.
Door Wicka
#1262908
Ja hoor prima te voeren. Ik geef ook wel eens kippenbouten met een stuk rug, heeft ze geen moeite mee!
Door Antonia
#1263931
Dan heb je mooi mazzel gehad. Kippenpoten zijn over het algemeen prijziger dan kipkarkas.
Poten van de grptere prooidieren (schaap, geit, rund, paard, kalkoen) kun je beter niet geven, maar als ze vleesbotjes gewend zijn dan zijn de pootjes van kleinere prooidieren (kip, eend, konijn, haas) geen enkel probleem. Gewoon lekker geven.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1263949
Antonia schreef: Dan heb je mooi mazzel gehad. Kippenpoten zijn over het algemeen prijziger dan kipkarkas.
Poten van de grptere prooidieren (schaap, geit, rund, paard, kalkoen) kun je beter niet geven, maar als ze vleesbotjes gewend zijn dan zijn de pootjes van kleinere prooidieren (kip, eend, konijn, haas) geen enkel probleem. Gewoon lekker geven.
Kale niet hoor :)
Door Antonia
#1264006
Angelique schreef: Kale niet hoor :)
Nee, daar heb je gelijk in.
Als ik denk aan kippenpoten dan denk ik niet aan kale pootjes, maar dat zegt dus meer over mij dan over de pootjes  :-\
Laatst gewijzigd door Antonia op za 30 mei 2009, 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1264010
Antonia schreef: Nee, daar heb je gelijk in.
Als ik denk aan kippenpoten dan denk ik niet aan kale pootjes, maar dat zegt dus mer over mij dan over de pootjes  :-\
Hahhaa, ts omschreef ze kort en ik kon niet anders concluderen dan dat het kale poten zijn.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door