Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sher
#1263143
Tilly heeft vorige week diarree gehad en moest ook braken. Ze heeft daarna nog diarree gehad, maar het werd volgens mij alweer een beetje vaster. Ze ging alweer iets beter eten. Nu is het gister eigenlijk weer opnieuw begonnen en vanmorgen weigerde ze haar kippennek. Nu ligt ze zelfs een beetje zieligjes op een kussentje op de bank. Ze wekt geen doodzieke indruk, maar ik vind toch dat het lang duurt.
Ik vraag me ook af of dit door de antibiotica kan komen die ze een paar weken geleden had. Zou het helpen om haar probiotica te geven?  :-\
Vinnie heeft van de ziekte geprofiteerd, door het konijnkarkasje van gisteren te helpen opeten.  :D
Laatst gewijzigd door Sher op do 21 mei 2009, 08:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Sher
#1263161
Okugest heb ik in huis. Hoeveel mag een hondje van 5,4 kilo daarvan hebben?
Ik heb alvast een tabletje gegeven. Voorlopig ga ik uit van maximaal 6 per dag.
Laatst gewijzigd door Sher op do 21 mei 2009, 09:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Sher
#1263631
Ze heeft vier tabletjes op en heeft vanavond weer met smaak gegeten.  8)
Morgen even kijken voor probiotica.
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#1263654
Ik zit te denken..... ze is toch kort geleden loops geweest?
Kan ook schijnzwanger aan het worden zijn, kunnen ze ook slechter van eten weet ik uit ervaring van hier...
Gebruikersavatar
Door Sher
#1263697
Ook met diarree en braken?  :o
Ik heb snel even gekeken, maar ze heeft witte miniatuur-tepeltjes.
Laatst gewijzigd door Sher op do 21 mei 2009, 22:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#1264980
Sher schreef: Ook met diarree en braken?  :o
O nee, dat had ik niet begrepen niet goed gelezen  :-[, kreeg de indruk dat ze alleen wat stilletjes was vandaar, gaat het nu al weer wat beter met haar?
Gebruikersavatar
Door Sher
#1265035
de Meiden schreef: O nee, dat had ik niet begrepen niet goed gelezen  :-[, kreeg de indruk dat ze alleen wat stilletjes was vandaar, gaat het nu al weer wat beter met haar?
Ok gelukkig maar. Helaas zit ze nog steeds wat in de lappenmand. Braken heeft ze niet weer gedaan, maar wel diarree en bloed bij de ontlasting.  :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door