Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door klarus
#1262477
Mijn pup van 4 en een halve maand eet bijna niet meer....
Vorige week naar de da geweest en een diaree remmer en een antibiotica kuur meegekregen.
Gister tot half 6 niks gegeten en gedronken :'(  totdat de katten z'n bak gingen plunderen  ;D
Ik geef hem eukanuba puppy large brokken, al zo'n anderhalve maand, en dat vindt ie errrrrrug lekker.
Maar nu eet hij zelfs z'n koekjes en snoepjes niet meer....
Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

groetjes roos

Afbeelding
Laatst gewijzigd door klarus op wo 20 mei 2009, 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.
#1262503
Misschien gewoon een slimme pup die liever vers wilt eten ;)
Een hoop willen die droge zooi niet.
En aangezien dit een versforum is zal je als advies krijgen over  vers voeding. Ik zou als ik jou was lekker over te stappenop vers  ipv van die br*kkenzooi te voeren.

Suc6 met je pup
#1262532
Hoi wat een lief pupje is dat op de foto.
Wat ik zou doen is eerst uitsluiten dat ze niet ziek is .
Is ze dat niet dan gewoon lekker versvlees kopen bv smuldier of rodi kan je in de supermarkt halen.
Dit laten ontdooien een beetje warm water erover gieten en dat geven.

Dit is een forum voor mensen die hun dieren versvlees voeren dus het eerste advies wat je hier krijgt is de brokken in de kliko te gooien.

Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
#1262615
ze eet bijna niet meer en dan krijgt ze een kuurtje en diarree remmer, neem aan dat ze dan ziekelijk is?
drinken moet ze wel hoor, maak dan wat bouillon van kipfilet...
en ja verders ga ik natuurlijk mee met m'n voorgangers!
lekker vers gaan voeren!!
je heb volgens mij een slimme pup!
#1263016
Rond die leeftijd wilde Jakko de Eukanuba ook niet meer (echt er niet in te proppen) en wij zijn toen overgestapt op KVV (Carnibest) en dat wordt nog steeds elke dag met smaak verorberd.

Wel raar dat hij dan ook de 'lekkertjes' niet meer wil en de hele dag niet drinkt. Kan het zijn dat hij niet lekker is van de kuur? Misschien anders toch nog even langs de DA?

Yvonne
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door