Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door suzanne 1
#1262060
Ik ben bezig om een menu voor Max samen te stellen en ik wil dan 15% orgaan gaan geven.  Dat is 735 gram per week Nu vraag ik me af hoeveel ik in verhouding moet geven van pens, hart, nier en lever. Ik dacht dat pens ongeveer de helft moest wezen, dus ongeveer 360 gram. Maar hoe verdeel ik de rest. Gewoon die overige 375 gram door 3en delen voor hart nier en lever, of mag hij van sommige dingen meer en van andere meer?
Wie o wie kan mij helpen
Door deja
#1262081
Ik geef 1 x per week orgaan de ene week pens en de andere week hart lever en nier, maar ze krijgen bij mij tot op heden 1/3 kvv en 2/3 barf wil helemaal gaan barfen als het andere op is maar heb nog voorraad.
Wil daar mee zeggen dat in kvv ook orgaan zit en dat krijgen zij bij mij ook nog elke dag maar als ik helemaal over stap op barf wil ik dat zo blijven doen word alleen de hoeveelheid wat meer.
Door Lizzy
#1262246
suzanne 1 schreef: Ik ben bezig om een menu voor Max samen te stellen en ik wil dan 15% orgaan gaan geven.  Dat is 735 gram per week Nu vraag ik me af hoeveel ik in verhouding moet geven van pens, hart, nier en lever. Ik dacht dat pens ongeveer de helft moest wezen, dus ongeveer 360 gram. Maar hoe verdeel ik de rest. Gewoon die overige 375 gram door 3en delen voor hart nier en lever, of mag hij van sommige dingen meer en van andere meer?
Wie o wie kan mij helpen
Ik geef zelf 20% orgaanvlees waarvan 10% zaken als hart, nier, lever, tong, long, etc en 10% pens. Ik verdeel het hart, nier, lever, tong, etc. over ongeveer gelijke delen. En soms geef ik wat meer hart of tong of lever, als ik toevallig een wat groter pakketje heb. Want zo krap komt dat niet.
Door suzanne 1
#1262326
Ok, hardstikke bedankt. Dan kan ik nu ook spul gaan bestellen want dan weet ik ongeveer hoeveel ik nodig heb. Als ik een menu heb dan zal ik hem wel neerzetten.

Suzanne
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door