Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Too
#1022738
Heeft iemand ervaring met foodfordogs in Didam?
Als ik de site bekijk hebben ze nl wel een paar dingen die ik interessant vind [ als t ook per kilo verkocht wordt] met 2 katten en een heel klein vriesje ... bovendien is t nog te bereizen vanuit Arnhem, zonder auto
Ik ben benieuwd
Door Lizzy
#1022842
Ik heb geen flets idee. Op de website staat niet duidelijk omschreven wat er dan precies in die pakketten zit....
Door conleeuw
#1024978
Too schreef: Heeft iemand ervaring met foodfordogs in Didam?
Als ik de site bekijk hebben ze nl wel een paar dingen die ik interessant vind [ als t ook per kilo verkocht wordt] met 2 katten en een heel klein vriesje ... bovendien is t nog te bereizen vanuit Arnhem, zonder auto
Ik ben benieuwd
ik ken ze niet, ik zou precies willen weten wat er in zit, is het alleen voor jou twee katten? lijk mij voor jou dan net zo makkelijk om een kvv in de dierenspeciaal zaak te kopen voor katten, ik weet niet precies welke merken het zijn, maar er zijn een aantal die kvv voor katten verkopen, daarvan is vaak wel bekend precies wat er in zit, stel anders jou vraag in de kattenhoekje ;) overiginds woon ik in de buurt, ik woon in duiven en wil je best helpen met opslag van barf producten ;)
Door Too
#1025151
Dank Con en Lizzy, het was vnl nieuwsgierigheid hoor, ik kwam dit adres tegen, die hondenpaketten zou ik ook niet blindelings kiezen Het ging mij eigenlijk meer om de barfdingetjes ,vnl geit en eend, Met 2 part-time barfkatten [naast kvv] leek t me een optie af en toe een kilootje te kunnen kopen en zo de variatie wat te vergroten
Zal ze binnenkort maar s bellen en horen of ik ze erg beledig door maar drie kilo af te nemen..  :D

@conleeuw dank voor je aanbod ik zal m onthouden misschien mag ik een keer een paar kleinigheden met je meebestellen :)
Door conleeuw
#1025160
Too schreef: Dank Con en Lizzy, het was vnl nieuwsgierigheid hoor, ik kwam dit adres tegen, die hondenpaketten zou ik ook niet blindelings kiezen Het ging mij eigenlijk meer om de barfdingetjes ,vnl geit en eend, Met 2 part-time barfkatten [naast kvv] leek t me een optie af en toe een kilootje te kunnen kopen en zo de variatie wat te vergroten
Zal ze binnenkort maar s bellen en horen of ik ze erg beledig door maar drie kilo af te nemen..  :D

@conleeuw dank voor je aanbod ik zal m onthouden misschien mag ik een keer een paar kleinigheden met je meebestellen :)
is goed, ik ben benieuwd wat ze allemaal vertellen ;)
Door Henk-Jan
#1025493
dag mensen,

Ik ben nieuw hier,ik zal me dus meteen even voorstellen.

Henk-Jan Cremers woonachtig in Zevenaar en eigenaar van een Weimaraner langhaar teefje van 1.5 jaar.

Ik barf nu ongeveer 3/4 jaar en het gaat uitstekend, ik moet alleen nog zien dat ik een wat concreter menu voor 'June"in mekaar timmer.
Maar die vraag stel ik wel even op een ander topic.

Vanaf het begin haal ik mijn producten bij Foodfordogs in Didam, daar kun je met een gerust hart je producten kopen.
Hij heeft echt hele mooie en verse  producten, de paketten waar jullie het over hebben worden in overleg met de eigenaar en geheel op maat gemaakt naar de behoeftes van de hond of kat. Deze heeft hij dus niet standaart klaar liggen.
Bel hem gerust, ik weet bijna zeker dat je bij hem slaagt.

Succes ermee,

groet, Henk-Jan
Door Furious_Olive
#1260665
Wij bestellen voor onze boxer ook alles via FoodForDogs. We zijn erop gekomen door vrienden van ons, zij hebben 2 bullterriers en bestellen ook alles bij Bob Lammers.

Het is inderdaad perfect! Het is ook geen kant en klaar gedoe, alles wordt inderdaad berekend en afgestemd.. Het geniet mijn voorkeur en kan het dan ook zeker aanraden..

Groetjes Nathalie
Door Ulrike
#1260860
Foodfordogs zit hier bij mij om de hoek op 4 minuten loopafstand. Ik heb er toevallig een paar dagen geleden nog wat gehaald. Zelf haal ik ook alleen de losse producten (inderdaad meestal per kilo verpakt) en niet de pakketten. Ik kan er alleen maar lovende woorden over zeggen. De kwaliteit is goed, Bob is altijd bereid om met je mee te denken, ik kan er geregeld terecht ook als ik maar even snel 1 kilo kom halen van het een of ander. Als ik het vraag is hij graag bereid om me te laten weten wanneer hij nieuw vlees binnen heeft gekregen wat nog niet ingevroren is, zo kan het bij mij gelijk in porties in de vriezer..

Ik heb geen aandelen, maar ben gewoon super enthousiast  ;D! Het is echt iemand met hart voor de zaak. Inmiddels zijn de prijzen wat gestegen, maar tot een paar maanden terug kon ik niet begrijpen dat hij er zelf nog wat aan over hield.
Door Peter79
#1261277
Ulrike schreef: Foodfordogs zit hier bij mij om de hoek op 4 minuten loopafstand. Ik heb er toevallig een paar dagen geleden nog wat gehaald. Zelf haal ik ook alleen de losse producten (inderdaad meestal per kilo verpakt) en niet de pakketten. Ik kan er alleen maar lovende woorden over zeggen. De kwaliteit is goed, Bob is altijd bereid om met je mee te denken, ik kan er geregeld terecht ook als ik maar even snel 1 kilo kom halen van het een of ander. Als ik het vraag is hij graag bereid om me te laten weten wanneer hij nieuw vlees binnen heeft gekregen wat nog niet ingevroren is, zo kan het bij mij gelijk in porties in de vriezer..

Ik heb geen aandelen, maar ben gewoon super enthousiast  ;D! Het is echt iemand met hart voor de zaak. Inmiddels zijn de prijzen wat gestegen, maar tot een paar maanden terug kon ik niet begrijpen dat hij er zelf nog wat aan over hield.
Ik heb er ook hele goeie ervaringen mee, en koop ook kleine hoeveelheden.
Bijzonder aardige man, goeie kwaliteit en "grote" kilo's. (je krijgt zeker niet te weinig)
Echter, hij stuurt je een rekening ipv contant af te rekenen.
Afgelopen keer geen rekening gekregen.
Gebeld, nam niet op en reageerde niet op de voicemail.
E-mail gestuurd waar hij ook niet op reageerde.
Ik was dus bang dat er iets aan de hand was, maar lees net dat men een paar dagen geleden nog iets gehaald heeft.
Ik hoop dus van harte dat zijn bedrijfje nog bestaat.

PS: Een van de barfpups op zijn site is Elza. :) :) :)
Door Ulrike
#1261677
Peter het bedrijfje bestaat nog gewoon hoor, wat raar dat hij niet reageert. Hij is meestal wel heel stipt. Ik heb de laatste keer een sms gestuurd en had binnen no time antwoord. Misschien is dat een idee?
Door Peter79
#1262106
Ulrike schreef: Peter het bedrijfje bestaat nog gewoon hoor, wat raar dat hij niet reageert. Hij is meestal wel heel stipt. Ik heb de laatste keer een sms gestuurd en had binnen no time antwoord. Misschien is dat een idee?
Inderdaad.
Gelijk weer ff contact gezocht en nu is het voor elkaar.
Dat hij niet reageerde had zo zijn oorzaken.
Door voske
#1262603
ik ook een keer bestelt en het veel perfect. Laatst was zijn email eruit en toen heeft hij mijn gebelt of ik nog wat nodig had. Ik geef mijn bestel ook altijd door en hij belt welke dag hij vers voer krijgt en dan ga ik het zelf halen (woon dicht bij) zodat ik zelf in portie's kan verdelen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door