Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door porza
#1260391
ben al even wezen .
maar kan alleen maar onderwerpen vinden over pups en zogen de teefjes die geiten melk krijgen

ik geef het nu aan mijn honden gewoon op dat ze het erg lekker vinden.
ongeveer drie keer per week een kleine hoeveel heid ongeveer 100 ml
zijn er meer die dit doen

zijn er nadelen
bedankt
Door Alba
#1260714
Ik heb geen nuttig antwoord op je vraag, maar wat een prachtige pupjes heb je in je onderschrift! Erg mooi, zowel de tijgertjes als black-and-tans.

Groetjes, Anne
Gebruikersavatar
Door porza
#1260729
Alba schreef: Ik heb geen nuttig antwoord op je vraag, maar wat een prachtige pupjes heb je in je onderschrift! Erg mooi, zowel de tijgertjes als black-and-tans.

Groetjes, Anne
ja die waren van mijn laaste nestje .
van mijn nieuwe reu , vond ze zelf ook zeer mooie.
Door *Natasja*
#1260733
Mijn honden krijgen iedere avond voor het slapen gaan een beetje geitenmelk met rauwe honing. Dit omdat onze oudste hond wat verteringsproblemen heeft, en dit helpt er heel goed tegen. Daarnaast vinden ze het inderdaad gewoon lekker  :)
Door ~anna~
#1260747
ik gaf crystal al geitenmelk toen ik nog niet wist dat ze allergies bleek te zijn,ik gaf het voor een mooie witte vacht gewoon kijken of het echt zou helpen,ze heeft soms een beetje lichte wildkleur op haar rug en staartaanzet.
toen op een gegeven moment gestopt omdat het toch beter was geen zuivel te geven vanwege haar allergie,maar toen na een paar maanden toch weer begonnen en ik zag weer verbetering,minder jeuk.
er is me altijd iets bij gebleven over geitenmelk..dus ben ik ff gaan zoeken op internet en gebruik nu zelf ook dageliks geitenmelk om geen last te hebben van hooikoorts.
Als ik 2 dagen geen geitenmelk/geitenkarnemelk heb gedronken dan krijg ik weer last,
deze link kwam ik tegen.
http://www.kruidenvrouwtje.nl/voeding/geitenmelk.htm
Gebruikersavatar
Door porza
#1261494
ik haal iedere week 5 liter bij een geite boer vers dus
uit pak lusten ze trouwen ook maar denk dat vers beter is
Door marsieyenna
#1261497
porza schreef: ik haal iedere week 5 liter bij een geite boer vers dus
uit pak lusten ze trouwen ook maar denk dat vers beter is
vries je de geitemelk dan in  ?
Hoelang is die verse melk dan houdbaar, ik ging van 3 dagen uit.
Ik gaf Xayenne geitemelk tijdens dracht en zoogperiode.
Door ~anna~
#1261614
ik gebruik uit een pak of het liefste van de natuurwinkel.
misschien dat ik hier in de buurt een adresje kan vinden bij iemand die het kleinschalig doet.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door