Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door *loes*
#1261260
Wil die het ook niet uit je hand eten dan, of zeg ik nu iets heel doms.
Je voelt je zo machteloos als ze niet willen eten, zeker als ze al niet van de flinke zijn.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1261281
ik weet het niet....
hij nokt er gewoon weer mee, wordt er verdrietig van.....
het ging zo goed en nu doet ie niet eens zijn ogen open als ie eten krijgt, of hij stapt gewoon over zijn bak de bench in om te gaan slapen oid....
zou het niet weten wat er anders is gegaan, verders gaat het echt harstikke goed....
de pest is dat gentle hem weer na gaat doen..
wat moet ik nou????


uit de hand eten heb ik een tijd geleden ook gedaan, maar dat pakt ie ook niet
ik denk toch dat ik als ie dit weer vol blijft houden naar de da gaat, misschien mankeert ie wel wat..
getver ik ben echt ontdaan ervan.. :-[
Door deja
#1261333
He bah wat naar voor jou en natuurlijk ook voor Vince, ik hoop voor jullie dat hij heel snel weer hersteld, is dat  een overblijfsel van dat hij aan de diaree was.
Nou sterkte en een knuffel voor je honden,
groeten Marjan.
Gebruikersavatar
Door kira
#1261335
hé bah wat vervelend. Mijn eerste gedachte is, is er iets uit balans?

Is het een idee om de kleine - die op de foto te zien inmiddels al heel groot is - elders te laten eten, wellicht bij Zimba? Zodat die niet kan "na-apen"?
Door claudiaB
#1261347
Het valt mij op dat Vince sterk reageert op spanning.
Het afgelopen weekend was spannend voor jullie door Gentle's eerste show.
Ik denk dat Vinnie op deze spanning reageert door niet te eten.
Mijn advies is diep adem halen, geen aandacht schenken aan het niet eten van Vince, en Gentle samen met Zimba voeren.
Kop op meid, komt wel weer goed. :-*
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1261517
gentle laten we al vaak met zimba eten, maar dan gaat ie staan wachten tot ie vince weer ziet..
dat met die spanning zal best weleens kunnen kloppen..
hij heeft vanmorgen 100 gr op, dus er zit weer iets in..
Door Juul
#1261535
Hé gatsie. En het ging zo goed. In dat idee van die spanning zit wel wat in, denk ik. Verder vond ik hier dat het implantaat in het begin een beetje met golven werkte. Tenminste, dat leek uit z'n gedrag. Misschien heeft ie daar ook even een dipje van. Relax, geeft het een paar dagen en dan kun je altijd nog uitgebreid laten onderzoeken.
Sterkte!
Door pallas
#1261628
Ben het wel met Claudia eens. Vince reageert uitermate sterk op welke spanning dan ook.
Fijn dat hij nu al weer iets gegeten heeft , dat geef je weer wat vertrouwen hè :)

Ik weet niet of je wel eens wat met T Touch gedaan hebt of ander manieren van hondenmassage?
De meeste honden reageren daar héel goed op en l;eren dat ze ook kunnen ontspannen.
Mischien kan  dat op langere termijn wel een oplossing voor jullie zijn?

Voor nu zou ik me er even bij neerleggen , hij heeft de afgelopen weken heel goed gegeten , dus heeft hij gelukkig een klein beetje reserve.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door