Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1258871
Wat een feest vandaag, mijn honden die voor het eerst een zalmkop hebben gekregen. ( tot groot genoegen van mijn ouders..) "moet dat nou echt?" aldus mijn ouders, haha. Nee het moet niet maar zoals je ziet zijn ze er erg blij mee.
Wel met een beetje hulp, ik moest eerst nog even de stukken vasthouden om ze te leren dat ze echt hun kiezen moeten gebruiken. Dat ging erg goed. Daarna konden ze het zelf. Erg leuk om je honden zo enthousiast bezig te zien  :) Ze krijgen hier kvv, maar ik probeer langzaam aan meer te barfen.
#1259157
Toevallig heeft Brando ook net zn eerste zalmkop gekregen. Eerst zat hij ermee te klooien maar daarna kreeg hij door dat het voedsel was, en hij vond het nog lekker ook. En zeker mooi om te zien hoe ze ermee bezig zijn  :)
#1259953
Ze krijgen hier kvv, maar ik probeer langzaam aan meer te barfen.
Dat doe ik ook, maar ik heb ze nog geen zalmkoppen gegeven. Ik las hier ergens op het forum dat die dingen gigantisch kunnen stinken. Of viel dat wel mee?

Kees.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door