Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door IzMi
#1259302
Onze kat ging kokhalzen na het eten van een kippenvleugel. Even later ging hij naar de bak en spuugde daar schuim een stuk bot uit.
Even later ging hij weer verder eten en begon direct daarna weer te kokhalzen, enorm veel schuim spuugde hij uit met ook wat bloed. Kat volledig in paniek, hij stond helemaal op z`n achterpoten met z`n voorpoten in de lucht heen weer in paniek zeg maar... Enorme traan ogen. Echt sneu! Nu is hij iig gestopt en een beetje geschrokken geloof ik. En baasjes natuurlijk ook een beetje..  :o

Wie kan ons hier iets meer over vertellen?
Laatst gewijzigd door IzMi op za 16 mei 2009, 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Too
#1259739
Oww t zit jullie niet mee..
denk ook dat t even goed klem zat
volgende keer de vleugel om te beginnen op t gewricht insnijden,-knippen en dan een paar flinke klappen met de hamer om t
'voor te kraken'
Hoe gaat t nu met de poezz??
Door IzMi
#1259769
Het was ook echt sneu!! Wel goed van `m dat hij de eerste keer in de bak ging spugen ;)! Wat ik terug vond was echt het knokkel- gedeelte van de vleugel. Dat valt ook bijna niet te kraken denk ik? Hij ging daarna best wel snel weer verder aan de vleugel en begon toen weer te spugen. Maar dat kwam denk ik omdat het gewoon nog erg gevoelig was. Omdat er zoveel slijm en spuug was (en hij gromde en maakte andere paniekerige geluiden :'() en we niet wisten of er nog steeds iets klem zat hebben we `m ook op z`n kop gehouden en een soort schuddende bewegingen gemaakt om hem een handje te helpen. En dat werkte wel! Na een aantal help wat moeten we!! minuten werd het wat rustiger. Hij had ook hele betraande ogen, arm beestje! Daarna ging hij even rustig rondlopen, even liggen. En daarna ging hij op de stoel liggen, toen ik bij `m kwam ging `ie gelijk spinnen.
We zijn net weer thuis gekomen en alles is in orde. Hij heeft net lekker z`n orgaanpakketje op en spinde als een gek toen we er weer waren.

Dus het lijkt er inderdaad op dat het knokkel/kop-gedeelte behoorlijk klem is komen te zitten. En dat `t misschien zelfs een beetje z`n keel of slokdarm heeft beschadigd ivm klein beetje bloed in `t schuim. Ah.. echt zielig! Gelukkig gaat `t nu weer goed!
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door