Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door maykel
#1258665
Hallo
Ik heb een engelse stafford reu van 3 jaar oud , die ik cb natuurvoer voer , nu krijgen wij een pupje over 2 weken , en deze zit bij de fokker op brokken , nu wil ik deze pup ook op cb zetten .
mijn vraag is hoe dit aan te pakken , en welke soort kan ik nemen cb natuurvoer puppy of de normalen natuurvoer .
alvast bedankt
Maykel
Door Too
#1258676
Hi Maikel, welkom op Barfplaats!
Alvast gefeliciteerd met de kleine..

Voor zover ik weet is de samenstelling gelijk , is pup alleen extra fijn gemalen maar dat heeft een pup van 7/8 weken niet [meer] nodig
Pup kan dus gewoon met je grote mee-eten!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1258710
Klopt. De puppy-uitvoering is extra gemalen zodat deze geschikt is om pups mee af te spenen. Pupjes vanaf een week of 6 kunnen met gemak de normale natuur-uitvoering eten.
Door Alba
#1259463
Onze pup krijgt al vanaf het begin, bij de fokker dus, de 'gewone' Carnibest. Vaak werden de wat grotere stukjes zoals de lapjes pens die erin zitten eruit gehaald of in kleinere stukjes geknipt maar meestal ook niet eens. Zeker als de pup 'netjes' eet en niet schrokt lijkt me dat je de nieuwe aanwinst dus gewoon mee kan laten eten van 't voer van de oudere hond.
Alba vind de Carnibest heerlijk, knaagt op elk stukje kraakbeen/bot wat erin zit alsof het een delicatesse is!

Groetjes, Anne & Alba
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door