Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Too
#1257535
De dames worden wat schraal [ze zijn nooit echt bol], inmiddels kan ik t verklaren... ze hebben de afgelopen 14 dagen vrij veel smuldier gehad en dan krijgen ze 40gr/pp gemalen spul ipv 45/50gr barf. [dat gaan we weer aanpassen hoor]*

Maar t denkproces maakt dat ik me afvraag: hoe groot is de kans op worms bij binnenkatten?

Ik ben een drollenkijker maar dan vooral wbt kleur en stevigheid, passagiers daar let ik niet op..

Iemand een idee??

Edit: t staat er nu een beetje raar maar
* ze eten normaal gesproken 90gr barf per poes/dag, daarmee zitten ze blijkbaar precies op de grens.. nu t warmer is zijn ze actiever en als ze dan ineens regelmatig 40gr gemalen krijgen ipv 45gr barf...  raken ze wel erg getailleerd
Laatst gewijzigd door Too op do 14 mei 2009, 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door flin
#1258352
  worms are everywhere...  8)

je neemt zelf ook makkelijk 'iets' mee van buiten naar binnen...


je kan de ontlasting laten onderzoeken, mocht je't zekers willen weten,
of,
je kan 1 keer in de zoveel tijd iets van Stronghold druppelen...

http://diergeneesmiddelen.info/bestande ... ghold.html

tegen de tijd (nog steeds geen vlooi hier trouwens....) dat hier de vlooien weer opdraven, krijgen ze stronghold  een keer, en daarna weer  iets van Bolfo-gold, oid...
Door Too
#1258560
No worries, had er eigenlijk niet echt over nagedacht... de ouwe buitenmuts sleepte nogal eens vlooi [of worm] mee naar binnen
ga eerst maar een klein happie meer geven
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door